אקסה גריד פותחת משרדים בישראל

הצעד מהווה חלק ממהלך כלל עולמי של הרחבת מערך אנשי המכירות בחברה ב-30% לצד פתיחת סניפים נוספים בעולם ● נטלי קנטור, עד לאחרונה מנהלת הגנת וגיבוי נתונים ב-Dell-EMC ישראל, תעמוד בראש הסניף המקומי

נטלי קנטור, מנהלת סניף Exagrid בישראל. צילום: יח"צ צילום: יח"צ

אקסה גריד פותחת משרדים בישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים. בראש הסניף תעמוד נטלי קנטור, שסיימה בימים אלה את תפקידה ב-Dell-EMC.

חברת הגיבוי מבוסס חומרה נוסדה בשנת 2002 והמטה שלה יושב בווסטבורו, מסצ'וסטס. היא גייסה יותר מ-50 מיליון דולרים מקרנות הון סיכון, מונה 350 עובדים ולה מאות לקוחות ארגוניים.

מערך המוצרים שלה עושה גיבוי נתונים לדיסק בצורה חכמה. הוא כולל מנגנון לדחיסת נתונים ולמניעת שכפול נתונים (דה-דופליקציה) המבטיח צמצום של פי 20 בנפח הנתונים המגובה. המוצר עובד בגישה של דחיסת הנתונים לרוב הגיבויים האחרונים לצד שמירת העותק האחרון בו נעשו שינויים וגיבוי שלו לחוד. כך, מתקבלת יכולת ייחודית המאפשרת לעשות את השחזור של הנתונים אשר גובו באופן מיידי, קרוב לזמן אמת וללא שיהוי של שעות.

עובדת בשיתופי פעולה עם כל חברות התוכנה

נתח השוק העולמי של אקסה גריד מתקרב ל-10% בתחומי הגיבוי והשחזור. המוצר של החברה מתחרה במוצרי הגיבוי של Dell-EMC, קומוולט, וריטאס ונט-אפ. החברה עובדת בשיתופי פעולה עם כל חברות התוכנה בעולמות הגיבוי והגנת המידע

קנטור עבדה בשש השנים האחרונות כמנהלת תחום הגנת נתונים ב-Dell-EMC ישראל. לפני כן עבדה משך שמונה שנים כמנהלת תיקי לקוחות בסימנטק ישראל. קודם לכן עבדה ב-Arrow ECS ישראל.
היא תהיה אחראית על בניית שני צוותים – צוות מכירות וצוות ייעוץ פריסייל. היא תחל לפעול בימים הקרובים לקידום בניית מערך שותפים, כאשר האינטגרטור הראשון עימו כבר נחתם הסכם הוא טרה סקיי.
פתיחת הסניף הישראלי של החברה היא חלק ממהלך כלל עולמי של הרחבת מערך אנשי המכירות בחברה ב-30% לצד פתיחת סניפים נוספים ל-50 הקיימים שכבר פרוסים בעולם.

"נוף הגיבוי משתנה"

קנטור תדווח לרמי נאסר. נסאר הוא תושב טירה לשעבר. הוא בוגר לימודי תואר שני במדעי המחשב. נאסר התקדם בשורת תפקידי ניהול ב-CA, כאשר תפקידו האחרון היה בכיר במטה החברה באירופה. לאחר מכן עבד שם בחברות IT נוספות. נסאר שב בימים אלה ארצה ומשמש כסגן נשיא אזורי למכירות באקסה גריד.

ביל אנדרוז, מנכ"ל אקסה גריד, אמר כי "נוף הגיבוי משתנה. ישנם מוצרים רבים אשר חדלו מלספק את הסחורה ושהפסיקו להיות רלוונטים לשוק. בקצב חסר תקדים, המוצרים שלנו מחליפים את המתחרים – Data Domain של Dell-EMC , StoreOnce של HPE, כמו גם NetBackup 5300 של וריטאס והדיסק שמאחורי קומוולט. בהתמודדות על מכרזים בקרב לקוחות ארגוניים ההצלחה שלנו עומדת על 70%".

לא התקבלה תגובת קנטור ונסאר לדיווח.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים