Inbox של גוגל תסיים את חייה במרץ

לאחר 4 שנים, ענקית הטכנולוגיה בוחרת לחסל את האפליקציה Inbox ולהתמקד רק בג'ימייל ● חלק מהתכונות שלה כבר מסונכרנות לתוך התוכנה הקלאסית של הדואר האלקטרוני

אינבוקס של גוגל. צילום: BigStock

אם התרגלתם להשתמש ב-Inbox – אפליקציית המייל הייעודית שהשיקה גוגל לפני 4 שנים כאמצעי חליפי לשימוש בג'ימייל, בוודאי תתאכזבו מהידיעה הבאה – גוגל הודיעה בפוסט בבלוג שלה כי היא מתכננת "להתמקד בג'ימייל בלבד ולהיפרד מה-Inbox by Gmail בסוף מרץ 2019".

כאשר Inbox by Gmail הוכרז לראשונה ושוחרר באוקטובר 2014 הוא הביא בהחלט חידושים לחיי המשתמשים שהתבטאו בשלל תכונות מקוריות שלקוחות ג'ימייל לא הכירו עד אז. משתמשים מתלהבים רבים מיהרו לאמץ את האפליקציה לליבם ולהפוך אותה לכלי שימושי בשגרת הדוא"ל שלהם.

לא כל התכונות של Inbox כבר "אומצו" על ידי ג'ימייל

אלא שמוקדם יותר השנה, הוסיפה גוגל הרבה מהתכונות האלה לג'ימייל. בין הפיצ'רים החדשניים שהיו ב-Inbox ועברו לג'ימייל נכללת למשל התכונה Smart Compose, שמסייעת לניסוח מהיר של אימיילים בהתבסס על התוכן של המיילים שהתקבלו. תכונות נוספות שכבר עברו גם לג'ימייל הן תכונת ה"נדנוד", או ה"סנוז" שמאפשרות התראות או דחיית מטלות מסוימות.

אלא שלא כל התכונות של Inbox כבר "אומצו" על ידי ג'יימיל. כך למשל התכונה One Inbox, שמסייעת במענה למיילים קבוצתיים, עדיין לא נמצאת ביישום הדוא"ל המקורי ולא ידוע אם תגיע לשם אם לאו. גם התכונות שמאפשרות הצמדת ונעיצת הודעות דוא"ל ותזכורות חסרות בינתיים בג'ימייל. יש לקוות שכל אלו יעודכנו על ידי גוגל בג'ימייל עד לסגירת ה-Inbox במרץ.

בכל מקרה, גוגל הרכיבה מדריך מעבר אלה שעומדים בפני האילוץ לעשות את המעבר בחזרה לג'ימייל, והוא כולל טיפים לאיתור התכונות בגירסת המייל הליבתית והקלאסית של הענקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים