טינדר מציעה "התאמות נבחרות" למנויים

תכונה חדשה המוצעת למנויים בתשלום בלבד תסייע למשתמשים במציאת התאמה מושלמת יותר על ידי רשימה מותאמת ומצומצמת שתקטין את הצורך לסנן באופן ידני מועמדים לקשר

טינדר - לא בפקיסטן. צילום אילוסטרציה: אסקיי לים, BigStock

טינדר השיקה בימים אלו תכונה חדשה המכונה Top Picks – התאמות נבחרות – ואשר מיועדת למנויים חברי מועדון טינדר זהב (Tinder Gold), כך על פי TechCrunch.

Tinder Gold הוא למעשה פלטפורמת הפרימיום של אפליקציית ההיכרויות, הכוללת מבחר של כלים ותכונות שמטרתם לסייע למנויים בתשלום למצוא את הנפש התאומה האידיאלית בעבורם.

התכונה החדשה 'התאמות נבחרות' מספקת למשתמשים משלמים, באמצעות אלגוריתם, רשימה מותאמת של ההתאמות הפוטנציאליות הטובות ביותר בעבורם ובכך מקטינה את הצורך לסנן באופן ידני את אלה שאינם מתאימים, פעולה שבגלל היקף המשתמשים העצום הנוכחי בשירות הפכה למבצע לא קל בכלל, גם בעבור מי שמחבבים בבסיס את העיסוק בהעברת האצבע ימינה ושמאלה ואת המעבר על פני כרטיסיהם של משתמשים או משתמשות שעשויים לעניין אותם.

עודף היצע – מפריע לבחירה

הרעיון של התכונה, המתבסס על ההבנה שעודף היצע לבחירה מותיר את המשתמש מבולבל ומוצף מדי "שאול" מאפליקציית ההיכרויות Coffee Meets Bagel המאפשרת למשתמשים להחליק את האצבע שמאלה וימינה מבלי לחלוף על פני מספר בלתי מוגבל של פרופילים. היישום מציג למשתמשים מבחר פוטנציאלי של התאמות, על סמך המידע שהוזן על ידיהם לפרופיל שלהם.

הבחירות של Top Picks נעשות על סמך התנהגות ההחלקה הקודמת של המשתמש, כמו גם בהתאמה לרמת ההשכלה, התחביבים, תחומי העניין והרזומה המקצועי של ה"שידוכים" הפוטנציאליים. כך מציגה 'התאמות נבחרות' מספר מצומצם של התאמות פוטנציאליות, שאמורות להיות מדויקות בהרבה. ההיצע יתרענן על בסיס יומי, אך המשתמשים יכולים לבחור לקנות מבחר נוסף או כמה מקבצים התאמות נבחרות, באמצעות רכישה מתוך היישום.

"הנתונים מצביעים על כך שמשתמשים בשוקי המבחן אהבו את התכונה, ואנו שמחים להפוך את Top Picks לזמינה לכל המשתמשים בכל יום, עם ההשקה הגלובלית הזו", אמר בריאן נורגרד, מנהל מוצר ראשי בטינדר.

Top Picks, הזמינה רק למנויי טינדר זהב, הושקה בארצות הברית וקנדה בשבוע שעבר וכעת זמינה גם בכל יתר רחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים