לונדון ותל אביב למען קידום חדשנות בפינטק וסייבר

מזכר הבנות נחתם בין TheCityUK ועמותת סיטי טי.אל.וי במטרה להדק את שיתוף הפעולה בשני התחומים  • מיילס סליק, מנכ"ל TheCityUk: "בישראל קיים הריכוז הגבוה ביותר בעולם של חברות סטארט-אפ לנפש"

12/09/2018 11:30
אילוסטרציה: BigStock

ארגון TheCityUk מלונדון ועמותת סיטי טי.אל.וי. מתל-אביב חתמו בימים אלו על מזכר הבנה במטרה להדק את שיתוף הפעולה בתחומי הפינטק והגנת סייבר בין שני המרכזים הגלובליים בתחומי החדשנות הדיגיטלית.

בהודעה שהוציאו הגופים ציינו השניים כי המזכר החדש יביא לשיתופי פעולה עסקיים חוצי גבולות והוא יחזק ויעודד החלפת טכנולוגיות והתמחויות בין שני השווקים.

TheCityUK הינו ארגון גג המייצג שחקנים מרכזיים בתעשייה הפיננסית של בריטניה וביניהם בנקים, חברות ביטוח, בתי השקעות ושירותים עסקיים כמו פירמות עו"ד ורו"ח.

סיטי טי.אל.וי הנה עמותה שהוקמה בשנת 2013 במטרה לקדם את תל-אביב כמרכז פיננסי בינלאומי משמעותי. שותפים בה חברות ואישים המאמינים בחזון ושואפים לקדם אותו. בשנתיים האחרונות היא ממקדת את פעילותה בתחום הפינטק, לאחר שזיהתה אותו כיתרון היחסי המובהק ביותר של התעשייה הישראלית על פני מתחרותיה בעולם.

"תל-אביב היא מובילה גלובלית בחדשנות ובטכנולוגיה"

לדברי מיילס סליק, מנכ"ל TheCityUk, "בישראל קיים הריכוז הגבוה ביותר בעולם של חברות סטארט-אפ לנפש. תל-אביב היא מובילה גלובלית בחדשנות ובטכנולוגיה שמדרבנות את תחום הפינטק, בעיקר בתחומי הגנת סייבר, אבטחת מידע, בינה מלאכותית וסלולר. בכך היא מהווה שותף טבעי לבריטניה ותסייע לבצר את מעמדה של לונדון כמרכז הפינטק המוביל בעולם. מזכר ההבנה שלנו עם סיטי טי.אל.וי. יסייע להעמיק קשרים הדוקים שכבר קיימים ביננו ויאפשר לחברות בשני המרכזים לממש הזדמנויות חדשות בסקטור גלובלי צומח זה".

שמואל בן-טובים, נשיא סיטי טי.אל.וי., הוסיף כי "לונדון היא שותף חיוני ברשת הפינטק הבינלאומית של התעשייה הישראלית ויש לה יכולת לייצר סינרגיות חדשות עם האקוסיסטם הפיננסי המתפתח בישראל. בשני השווקים קיימת מחויבות מוכחת למצוינות בחדשנות ובטכנולוגיה וראיה גלובלית לצורך הצגת מוצרים חדשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים