בעקבות התקלות: פלאפון ביטלה את פרויקט המיליונים לשדרוג השרתים

הפרויקט, שבמסגרתו אמורה הייתה חברת הסלולר לעבור לשרתים חדשים של HPE, בוטל בעקבות שורת התקלות שחוו הלקוחות בשבועיים האחרונים ● האחרונה שבהן אירעה הבוקר (ד') - ותוקנה

פלאפון

פלאפון החליטה לבטל פרויקט בן מיליוני שקלים לשדרוג השרתים שלה לאלה של HPE. זאת, לאחר שורת התקלות שממנה סבלו לקוחות החברה בשבועיים האחרונים, כשהאחרונה שבהן אירעה הבוקר (ד') וכבר הסתיימה.

השדרוג החל להתבצע לפני כחודש, אולם לאחר התקלה של אתמול, שלפי הערכות הייתה הגדולה ביותר מהן, היא החליטה על ביטול הפרויקט והחזרת הלקוחות למערכת הישנה – תהליך שבעצמו לוקח כמה ימים. ה-"מזל" של פלאפון היה שהתקלה אירעה במהלך החג, כך שההשפעה שלה הורגשה פחות מאשר לו הייתה מתרחשת ביום רגיל.

 

לקוחות החברה דיווחו על תקלות ושיבושים

אתמול בשעות הערב, לאחר כמה שעות שלקוחות החברה דיווחו על תקלות ושיבושים בקבלה והוצאה של שיחות, כמו גם בשירותי הגלישה, עדכן רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, על סיום השיבושים ברשת והחזרה לתפקוד שגרתי. הוא ציין כי "היום אחר הצהריים חווינו שיבושים ברשת פלאפון. כשעתיים לאחר תחילת הטיפול, הסתיים האירוע והרשת חזרה ליציבות ותפקוד שגרתי. צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HP (הכוונה ל-HPE, להבדיל מ-HP Inc – נ"א) ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת".

לדבריו, "תקלה זו, בדומה לאירועים משבוע שעבר, נובעת משדרוג בסיס הנתונים המרכזי של הרשת למערכת מתקדמת. על מנת לאפשר ללקוחותינו שירות רציף התקבלה בחברה החלטה על תהליך מעבר לשימוש במערכת בסיס הנתונים ששימשה את החברה בהצלחה עד כה. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחותינו ומבטיחים כי נעשה כל הנדרש להשלמת התהליך בהקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים