סוני-אריקסון תרחיב את סדרות המכשירים הקיימים

החברה לא הציגה סדרות חדשות בתערוכת הסלולר בברצלונה, ובמקום זאת חשפה שני מכשירים חדשים ממשפחת XPERIA, שיהיו זמינים ברבעון השני של השנה ● כמו כן, הציגה החברה מכשיר נוסף המבוסס על מערכת ההפעלה סימביאן

סוני-אריקסון (Sony-Ericsson) לא הביאה בשורות חדשות בתערוכת הסלולר בברצלונה, אלא החליטה להתמקד בשיפורים והרחבת סדרות של מכשירים קיימים. החברה השיקה שני מכשירי המשך ל-XPERIA X10 – האחד מהם הוא X10 Mini והשני X10 mini pro – שניהם מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), עם מעטפת ייחודית של סוני-אריקסון המבדלת אותם ממכשירי אנדרואיד אחרים בשוק.

שני המכשירים מבוססים על מעבד 600 מגה-הרץ ומצלמת 5 מגה פיקסל, אך בעוד שה-Mini כולל רק מסך מגע בגודל 2.55 אינץ' – דגם ה-Pro כולל גם מקלדת QWERTY נשלפת. לדברי החברה, המכשירים החדשים מציעים ממשק ייחודי לצפייה בהודעות, בשיחות, בעדכונים מרשתות חברתיות בלחיצה אחת, ונגן מוזיקה המאפשר גישה ישירה לתכנים מחנויות תוכן, ועוד. שני המכשירים יהיו זמינים בשווקים ברבעון השני של השנה.

סוני-אריקסון החליטה שלא לנטוש לחלוטין את מערכת ההפעלה של סימביאן (Symbian), והשיקה בתערוכה גם את מכשיר ה-Vivaz Pro – גירסה הכוללת מקלדת QWERTY למכשיר ה-Vivaz שעליו הכריזה בחודש שעבר. שני המכשירים ממשפחת ה-Vivaz הם בעלי מסך מגע של 3.2 אינץ' וכוללים מצלמת 5 מגה-פיקסל משוכללת, המאפשרת גם צילום וידיאו.

החברה הדגישה בהודעתה, כי סידרת ה-Vivaz החדשה עוצבה בהשפעת פילוסופיית עצוב חדשה שלה, בשם Hunam curvature, שתהפוך לתכונה קבועה בכל מכשיריה בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים