יוטפו רוכשת חברה שמאפשרת תגמול גולשים; הסכום: כ-60 מיליון שקלים

Swell Rewards האמריקנית פיתחה פלטפורמה המאפשרת לגולשים שתרמו למערך שיווק של מותג להרוויח מכך ● זו הרכישה הראשונה של יוטפו, שנוסדה לפני שבע שנים

עומרי כהן ותומר תגרין, מייסדי יוטפו. צילום: יח"צ

יוטפו הישראלית הודיעה היום (ה') כי היא קונה את החברה האמריקנית Swell Rewards. הרוכשת סירבה להתייחס להיבטים הכספיים של העסקה, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר בסכום השווה לקצת יותר מ-60 מיליון שקלים.

המוצרים של שתי החברות בעצם משלימים זה את זה: יוטפו פיתחה פלטפורמה המסייעת לשיווק של מותגים על ידי הצגת ביקורות גולשים, וכן סרטונים ותמונות שצולמו על ידי לקוחות, ו-Swell Rewards פיתחה פלטפורמה המאפשרת למותגים לתגמל גולשים על תרומתם למערך השיווק של המותג.

החברה הנרכשת פועלת מבוסטון, ו-15 מעובדיה יצטרפו ליוטפו ויהוו שלוחה שלה בעיר. זאת, בנוסף למשרדים שכבר יש לה בתל אביב, בלונדון ובניו-יורק. בימים אלה מגייסת יוטפו 50 עובדים בתפקידי פיתוח ושירות לקוחות, כדי להמשיך את ההתרחבות הגלובלית שלה.

יצוין כי עוד טרם העסקה שיתפו שתי החברות פעולה, כדי לאפשר למותגים לתגמל לקוחות שביקורותיהם סייעו במכירות. ביוטפו אומרים שהרכישה תאפשר לה לשפר את תכניות ההטבות בפלטפורמה שלה, על ידי תגמול גולשים שתוכנם סייע למותג לבצע מכירה.

זו רכישת חברה ראשונה שמבצעת יוטפו. החברה, שהוקמה ב-2011 על ידי עומרי כהן ותומר תגרין, חווה צמיחה מואצת בשלוש השנים האחרונות, שבמהלכן זינקו ההכנסות שלה ב-823% ושווי היקף העסקות הממוצע גדל פי שלושה. Swell Rewards הוקמה ב-2015, ומאז היא צומחת בכל שנה ב-313% בממוצע ומספקת ללקוחותיה החזר השקעה ממוצע של פי תשעה מעלות השירות.

לדברי תגרין, המשמש כמנכ"ל יוטפו, "ענף השיווק אונליין מוצף בהמון פתרונות חדשניים שרובם אינם יעילים, מה שבסופו של דבר מפריע לצמיחה של מותגים. על ידי רכישת חברה שאנחנו בטוחים ביעילותה ותרומתה למערך השיווק של מותגים, אנחנו מאפשרים למשווקים לקבל סל מוצרים רחב יותר דרך פלטפורמה אחת של יוטפו. מדובר באיחוד בין כלי פרסום המשלימים זה את זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים