"נשבש את עולם הגיבוי"

"הבאנו להתאוששות של שירותי מחשוב בתוך שניות. בשנה הבאה נעתיק את פריצת הדרך לעולמות הגיבוי", כך אמר אראן אזרזר, דירקטור IT - מנהל שירותי מחשוב ב-Zerto

אראן אזרזר, דירקטור IT - מנהל שירותי מחשוב ב-Zerto. צילום: יניב פאר

"אנו גורם חדשני ושובר מוסכמות בעולם ה-DR: בעבר, משך ההתאוששות עמד על ימים ושבועות. אנו הבאנו להתאוששות של שירותי מחשוב בתוך שניות. בשנה הבאה נעתיק את פריצת הדרך לעולמות הגיבוי", כך אמר אראן אזרזר, דירקטור IT – מנהל שירותי מחשוב ב-Zerto.

אזרזר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים. נדונו בו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, הפועלת בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה בענן.

לדברי אזרזר, "אנו חברה צעירה, המתמחה בעולמות חוסן ה-IT. אנו מאפשרים לשירותי ה-IT להיות יציבים ואם הם נופלים, אז אנו מסייעים להם להתאושש במהירות".

שם החברה, הסביר, הוא הלחם של המילים "אפס" ו-RTO. לדברי אזרזר, "חוסן ה-IT הוא תוצר של התאוששות מאסון".

החברה, אמר אזרזר, מונה 700 עובדים. לדבריו, "השנה התמקדנו בשיפור תהליכים עסקיים ובניהול תקלות ובקשות ב-ITSM. בעתיד נפעל בעולם ניהול נכסי ה-IT ולקראת סוף השנה נתמקד בתהליכים אוטומטיים, מבוססי בינה מלאכותית ובוטים".

הוא סיים בציינו כי "אנו נשענים על הפורטל של ServiceNow כי אין לנו מוקד טלפוני, אין לעובד יכולת להגיש בקשה שלא דרך הפורטל. אנו מאמינים שכך עובד ה-IT המודרני. האתגר שלנו הוא ליצור תהליכים עסקיים באופן אוטומטי, גם כשנגדל והחברה תמנה אלפי עובדים".

עידן הראל, מנכ"ל Do It Wise. צילום: יניב פאר

עידן הראל, מנכ"ל Do It Wise. צילום: יניב פאר

אפליקציה לניהול ההפקות של ערוץ קשת 12

עידן הראל, מנכ"ל Do It Wise, אמר כי החברה שותפה של ServiceNow מאז 2016 ומונה כ-70 עובדים, ולה מרכזי פיתוח בבולגריה ובישראל. לדבריו, "כאשר לקוחות מגלים את היכולות הטמונות בפלטפורמה, הם מרחיבים את השימוש בה לכל נדבכי הארגון".

לדברי הראל, "אנו מתמחים בפיתוח ובניית אפליקציות על גבי הפלטפורמה של ServiceNow. כך, למשל לערוץ קשת 12 פיתחנו אפליקציה לניהול ההפקות שלהם. ערכנו כבר כמה פרויקטים בחברות מהמגזר הפיננסי וההיי-טק".

תחום התמחות נוסף, ציין, "הוא ניהול התפעול של ה-IT. בנוסף, אנו שותף טכנולוגי עם יותר מעשר אפליקציות בחנות של החברה". הוא סיים בציינו כי "אנו צפויים להכפיל את מצבת כוח האדם שלנו ואת היקף המכירות בתוך כשנה".

קובי אהרון, מנהל טכני ב-ServiceNow ישראל. צילום: יניב פאר

קובי אהרון, מנהל טכני ב-ServiceNow ישראל. צילום: יניב פאר

ארגונים לא רוצים זעזועים

קובי אהרון, מנהל טכני ב-ServiceNow ישראל, אמר כי "החברה מנפיקה שתי גרסאות גדולות בשנה וחלים הרבה שינויים מגרסה לגרסה".

לדבריו, "הפלטפורמה שלנו מכילה יכולות רבות ובה שלושה אזורי תוכן – IT, משאבי אנוש ושירות לקוחות. כאשר החברה רוכשת חברות, כותבים את הקניין הרוחני שלה מחדש על מנת שהיא תתאים לפלטפורמה שלנו. מאות שינויים נכנסים בכל גרסה. הגרסה הבאה, שכינויה יהיה 'לונדון', תצא בעוד כמה שבועות".

אהרון אמר עוד כי "אנו מתמקדים בשני אזורים: האחד, סביבת עבודה חכמה, זאת על בסיס טכנולוגיה שרכשנו בעבר, ובמסגרתה נשלב תוכן מבוסס בינה מלאכותית וצ'טבוט. השני, מיקוד בשיפור חוויית הלקוח בעת קבלת שירות".

"רוב הלקוחות מאמצים גרסאות חדשות במהירות כי החברה נולדה בענן. לקוחות ארגוניים לא אוהבים זעזועים: בשונה מחברות ענן אחרות, אנו נותנים לארגון את יכולת הבחירה מתי לערוך את השדרוג", הוסיף.

"מחקר שערכה החברה העלה כי רוב הארגונים כיום מתמודדים עם ריבוי אפליקציות, כשהממוצע בארגון עומד על 284. אין ספק כי במקרה כזה נדרשת פלטפורמה שתנהל את האפליקציות ותצמצם את מספר ממשקי העבודה. זאת, במטרה לשפר את כלל התהליכים בארגון ולהפוך תהליכי עבודה לפשוטים יותר", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים