תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה
צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. צילום: יניב פאר

כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה

"70% מכלל הבקשות לארגון ה-IT מגיעות דרך פורטל השירותים. בעתיד ניכנס לעולמות הצ'ט בוט ובינה מלאכותית" אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע

מאת 2 באוגוסט 2018, 13:27 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה-HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע.

שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים ובו נדונו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, הפועלת בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה בענן.

לדברי שמר, "עשינו מהפכה בתפיסת השירות. עזבנו את דפוס העבודה שפועל ממקום מבוזר, של שירותים שונים. בפורטל האחוד נעשה הרבה שימוש בשירות עצמי. 70% מכלל הבקשות לארגון ה-IT מגיעות דרך פורטל השירותים. בעתיד ניכנס לעולמות הצ'ט בוט ובינה מלאכותית".

שמר סיים באומרו כי "נטפל בעזרת המערכת גם בעולם האבטחה הפיסית, לניהול מבקרים וניהול מבנים. את כל הקמפיינים וההשקות אל מול העובדים נעשה דרך ServiceNow".

פיתוח יישומים עסקיים בתפירה אישית

גילי סהר, מנכ"ל דיקומאנו לאבס (Dicomano Labs) מבית One1, אמר כי החברה שותפה של ServiceNow מאז 2012, "אנו מתמחים ומתמקדים אך ורק ביישום ובמכירת פתרונות ServiceNow".

לדברי סהר, "לחברה,יש כמה קווי מוצרים. האחד, חבילה בסיסית – ITSM, שהיא סל שירותים לעולמות ניהול ה-IT, שם היא מתחרה ב-CA וב-BMC. לחברה יש נתח שוק עולמי של 52%. חבילה נוספת היא ניהול שירותי לקוחות ותמיכה, CSM. עוד חבילה היא HR – המנגישה את השירותים למול העובד לרוחב הארגון. רוב הלקוחות הארגוניים צורכים יותר מחבילה אחת".

גילי סהר, מנכ"ל דיקומאנו לאבס (Dicomano Labs) מבית One1. צילום: יניב פאר

גילי סהר, מנכ"ל דיקומאנו לאבס מבית One1. צילום: יניב פאר

סהר הוסיף כי "דיקומאנו לאבס הטמיעה את הפלטפורמה של ServiceNow אצל 49 לקוחות מקומיים. החברה מונה יותר מ-70 עובדים, בתחומי התמחות שונים".
לדבריו, "לפני שבועיים אירחנו האקתון עולמי של ServiceNow בישראל. הגיעו שופטים מהחברה מארצות הברית ומאירופה, והמתחרים פיתחו אפליקציות על גבי הפלטפורמה שלה. נבחרו שלושה זוכים אשר האפליקציות שהם פיתחו יעלו לחנות שלה".

סהר סיים את דבריו בציינו כי "רבים מהלקוחות משתמשים בפלטפורמה לפיתוח יישומים עסקיים בתפירה אישית, כי היא נוחה".

כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה Reviewed by on . "הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול "הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול Rating: 0

הגיבו