אלי גלמן פורש מתפקיד מנכ"ל אמדוקס; מחליפו – שוקי שפר

גלמן יעזוב את התפקיד ב-1 באוקטובר, לאחר שמילא אותו במשך שמונה שנים ● שפר, נשיא החטיבה העסקית של אמדוקס, עובד בה יותר משלושה עשורים, למעט ארבע שנים שבהן כיהן כמנכ"ל ריטליקס

אלי גלמן, הנשיא והמנכ"ל הפורש של אמדוקס. צילום: נתן דביר

אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, יפרוש מתפקידו עם סיום שנת הכספים 2018 של החברה, ב-1 באוקטובר הקרוב, ויוחלף על ידי סמנכ"ל החטיבה העסקית, שוקי שפר – כך הודיעה החברה אמש (ג'). יצוין כי גלמן לא עוזב את אמדוקס כליל – הוא ימשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים שלה.

גלמן פורש מתפקיד המנכ"ל לאחר כשמונה שנים: הוא מונה אליו בסוף 2010 והחליף את דב בהרב. לפני כן הוא שימש כמשנה לבהרב וכסמנכ"ל תפעול בכיר בחברה. גלמן הצטרף לאמדוקס ב-1987, כחלק מהסניף שלה בסנט לואיס, ארצות הברית, וב-2008 פרש מהחברה כדי להקים את קבוצת אלפא, גרעין השליטה בריטליקס, ביחד עם בכירים לשעבר אחרים באמדוקס, ובכלל זה המנכ"לים בועז דותן ואבי נאור. גלמן אף שימש למשך שנים אחדות כיו"ר ריטליקס.

שפר עבד במהלך השנים במגוון תפקידים באמדוקס, בהם נשיא חטיבת השווקים המתעוררים. הוא עזב אותה ב-2009, לאחר 23 שנות עבודה בה, כדי לכהן כמנכ"ל ריטליקס, וחזר אליה ב-2013 – מעט אחרי שזו נרכשה על ידי NCR. תחומי האחריות שלו באמדוקס הורחבו לפני שנתיים והוא החל לנהל, בנוסף לחטיבה העסקית, גם את פעילות ה-Global delivery של החברה.

"הזמן הנכון להעביר את המושכות"

גלמן אמר כי "אחרי שמונה שנים בתפקיד המנכ"ל, אני מרגיש שעכשיו הוא הזמן הנכון להעביר את המושכות לקולגה ולחבר הוותיק שלי, שוקי. עבדתי באופן קרוב עם שוקי משך שנים רבות, כולל בתפקידי הקודם כיו"ר ריטליקס, כשהוא היה המנכ"ל. צפיתי בצמיחתו כמנהל וכמנהיג עסקי, ואני משוכנע עמוקות שיש לו את היכולת לקחת את אמדוקס קדימה בזמנים אלה".

שפר אמר כי "העברתי את רוב הקריירה שלי באמדוקס ואני גאה להתמנות למנכ"ל החמישי של החברה. היה לי לעונג לעבוד עם אלי במשך השנים ויש ל י את התמיכה של ההנהלה, צוות העובדים והתשתית הגלובלית של אמדוקס. אני מצפה להעברה חלקה של התפקיד ופועל עם בעלי המניות על מנת להבטיח את המשך הצלחתה של החברה בעתיד".

אמדוקס פרסמה את ההודעה על חילופי המנכ"ל במקביל לפרסום התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של השנה הכספית, שבמהלכו היא רשמה עלייה של כ-4% בהכנסות לצד ירידה של 23% ברווח הנקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים