אחרי 20 שנה: דב בהרב פורש מאמדוקס; אלי גלמן יחליף אותו כנשיא ומנכ"ל החברה

החילופים יבוצעו במהלך הרבעון הראשון של 2011 ● בהרב יפרוש מכל תפקידיו בחברה, כולל מהיותו דירקטור בה ● גלמן חוזר להנהלת אמדוקס, לאחר ששימש בעבר כסמנכ"ל בכיר וכסמנכ"ל תפעול בכיר ● ברוס אנדרסון, יושב ראש אמדוקס, אמר, כי "לא ניתן להכביר במילים באשר לתרומתו של דב לחברה"

אמדוקס הודיעה הבוקר (ב'), כי דב בהרב, נשיא ומנכ"ל החברה, יפרוש מתפקידו במהלך הרבעון הראשון של 2011. בהרב יוחלף על ידי אלי גלמן, המכהן כיום כדירקטור באמדוקס, ובעבר שימש כסמנכ"ל בכיר וכסמנכ"ל תפעול בכיר של החברה. גלמן משמש מתחילת השנה אף כדירקטור בריטליקס. בהרב יפרוש מכל תפקידיו בחברה, כולל מהיותו דירקטור בה.

"ב-20 השנים של דב באמדוקס זכינו ליהנות מהנהגתו כמנהל בכיר, ובשמונה השנים האחרונות – כמנכ"ל", אמר ברוס אנדרסון, יושב ראש אמדוקס. "לא ניתן להכביר במילים באשר לתרומתו לחברה".

אנדרסון הוסיף, כי "דב החל את כהונתו בתקופה קשה לחברה, והוביל אותה לגבהים חדשים. בשנים שבהן כיהן כמנכ"ל, אמדוקס הכפילה את הכנסותיה והרחיבה את סל המוצרים והשירותים שלה באופן משמעותי וכן את נוכחותה ברחבי העולם". לדבריו, "ההישגים של דב עבור החברה, לקוחותיה ובעלי המניות שלה בולטים וגלויים לכל. אנחנו מלאי הוקרה על כישוריו ופועלו ועל החברות ארוכת השנים. אין ספק, כי נוכחותו בחברה תחסר".

באשר למינויו של גלמן אמר אנדרסון, כי "חזרתו לצוות ההנהלה הבכירה של אמדוקס ומינויו לתפקיד המנכ"ל הם חדשות טובות עבור החברה. ניסיונו הרב והיכרותו העמוקה עם אמדוקס ועם השווקים שבהם היא פועלת יהוו לה נכס משמעותי בשנים הבאות".

בהרב עצמו אמר, כי "לאחר 20 שנים באמדוקס, אני שמח להעביר את סמכויותיי במהלך החודשים הקרובים לידיו של מנהל יוצא דופן, שאיתו עבדתי בצורה קרובה ואשר יש לי בו ביטחון מלא". לדבריו, "אלי היה שותף מרכזי בצמיחה יוצאת הדופן של אמדוקס ובמיקומה כמובילה בתעשייה. עם הפקדת הנהגת החברה בידיו, יש לי אמון מלא ביכולתה של אמדוקס למצות את ההזדמנויות בשוק ולשמר הן את מעמדה המוביל והן את מגמת הצמיחה שלה גם בשנים הבאות".

גלמן אמר, כי "שמחתי לעבוד לצד דב במשך יותר מ-20 שנים, שבמהלכן תרמו הנהגתו ומחויבותו כה רבות לצמיחתה ולהתפתחותה של החברה. אני מאמין, כי ביחד עם צוות ההנהלה של אמדוקס, נוכל לחזק ולבסס עוד יותר את מעמדה של החברה בשנים הבאות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחת שמכירה את אמדוקס

    אלי, הגיע הזמן לרענן את השורות. מהפכות ושיפורים עושים עם אנשים שמביאים איתם משהו אחר, ולא עם אנשים ששנים נמצאים באותו מקום ומכירים את אותו הדבר

אירועים קרובים