מאנדיי גייסה 50 מיליון דולר

הכסף ישמש להתרחבות החברה לשווקים חדשים ● סכום הגיוסים הכולל שלה מגיע כעת ל-84.1 מיליון דולר

עובדי monday.com צילום: שלומי יוסף

מאנדיי (monday.com), המפתחת פלטפורמה לניהול פרויקטים ותקשורת בארגונים, הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס הון C בסך 50 כולל של מיליון דולר. סכום הגיוסים הכולל בחברה מגיע כעת ל-84.1 מיליון דולר.

קרן ההשקעות הניו-יורקית סטריפס גרופ (Stripes Group) הובילה את סבב הגיוס לצד המשקיעים הנוכחיים, אינסייט וונצ'רס פרנטנרס (Insight Venture Partners) ואנטרי קפיטל (Entrée Capital).

הגיוס ישמש להרחבת פעילותה הגלובלית של החברה, תוך התמקדות בהתאמה אישית למגוון רחב של שווקים, פיתוח אינטגרציות למוצרים נוספים ושכלול יכולות המוצר כך שיהפוך לכלי העבודה הבלעדי של מאות אלפי ארגונים ברחבי העולם.

מספקת למשתמשים מקום אחד לניהול כל ההיבטים בעבודתם

הטכנולוגיה של החברה מספקת למשתמשים מקום אחד לניהול כל ההיבטים בעבודתם – החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול לקוחות ואופרציה משרדית. כל זאת, תוך טיפוח תרבות ארגונית של שקיפות.

בשנה האחרונה רשמה החברה צמיחה מטאורית אשר באה לידי ביטוי בעלייה של 300 אחוזים בהכנסותיה, עד כדי עשרות מיליוני דולר.

עובדה זו הופכת אותה לאחת מחברות הSaaS (תוכנה הניתנת כשירות) בעלות שיעורי הצמיחה הגבוהים בעולם. כמו כן שילשה החברה בשנה האחרונה את מספר לקוחותיה למעל 35,000 ואת עובדיה ל-130. בין הלקוחות המשלמים של החברה אפשר למנות את קבוצת קרלסברג (Carlsberg) , ערוץ דיסקברי (Discovery), מקדונלד'ס (MacDonalds), אובר (Uber) ו-ווי וורק (WeWork).

קו אשראי בהיקף של עשרות מיליוני דולר מלאומיטק

במקביל להכרזה על סבב הגיוס החדש, החברה הודיעה על קבלת קו אשראי אסטרטגי בהיקף של עשרות מיליוני דולר מלאומיטק )זרוע ההשקעות של בנק לאומי(. בחברה אמרו כי קו האשראי יאפשר לחברה להמשיך בצמיחה שלה ללא דילול מבנה הבעלות של החברה, דבר המיטיב עם עובדי החברה ומחזיקי המניות בה.

רועי מן, מנכ״ל החברה, אמר כי לחדשנות מוצרית ועיצובית יש חלק מכריע בהצלחת המוצר. לדבריו, "אנחנו מאמינים שאנשים צריכים לאהוב את המוצרים בהם הם משתמשים בעבודה באותה המידה בה אוהבים את ה iPhone-שלהם, את פייסבוק (Facebook) או את אינסטגרם (Instagram) . סך הכל הם מעבירים מולם את רוב היום שלהם. הצוותים שמשתמשים ב-monday.com משנים באופן מהותי את האופן בו הם עובדים ביחד כצוות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים