דואר ישראל: מאיה קלדרון תכהן כסמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי

מדובר בתפקיד חדש בחברה, שכולל אחריות על תחום הפיתוח העסקי, לצד ליווי והקמה של חממה טכנולוגית לסטארט-אפים ● קלדרון – האישה החמישית בהנהלת החברה

מאיה קלדרון, סמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי. צילום: יחיאל ינאי

הנהלת דואר ישראל אישרה אתמול (א') את מינויה של מאיה קלדרון לתפקיד סמנכ"לית חדשנות ופיתוח עסקי. היא תשמש גם כחברת הנהלה, ותהיה האישה החמישית בהנהלת דואר ישראל, יחד עם ארבע סמנכ"ליות נוספות.

תפקידה של קלדרון הוא תפקיד חדש בדואר ישראל, והיחידה שהיא תעמוד בראשה תהיה אחראית על כל תחום הפיתוח העסקי בחברה, לצד ליווי והקמה של חממה טכנולוגית לסטארט-אפים.

לקלדרון ניסיון רב בפיתוח מוצרים, שירותים וייעוץ עסקי, ובתפקידה האחרון הייתה יועצת ושותפה בחברה לייעוץ אסטרטגי לשיווק. במקביל היא שימשה כראש החוג לתואר שני בעיצוב, יזמות וחדשנות במכללה למינהל. היא תעבוד ביחד עם סמנכ"לית המחשוב של דואר ישראל, עדית חן, שגם היא חברת הנהלה, ושתיהן מדווחות למנכ"ל, דני גולדשטיין.

עדית חן, סמנכ"לית מערכות המידע של דואר ישראל. צילום: לואיז חן

עדית חן, סמנכ"לית מערכות המידע של דואר ישראל. צילום: לואיז חן

"אני גאה על הצטרפותה של קלדרון לדואר ישראל וביחד עם יתר חברי ההנהלה, נתמודד עם אתגרי השנים הקרובות", אמר גולדשטיין.

המינוי – על רקע הפרטת הדואר

אתמול אישרה ועדת השרים לענייני הפרטה את הפרטת דואר ישראל. המהלך אושר אחרי שבימים האחרונים נעשו מאמצים קדחתניים להגיע להבנות בין משרד התקשורת לרשות החברות ולדואר בשורה של נושאים, שנכנסו להצעת ההפרטה ולא היו מקובלים על שר התקשורת, איוב קרא. בין הנושאים: הפרדה מלאה בין בנק הדואר לדואר ישראל, שהאוצר ניסה לקדם אך בסוף לא תקרה. עם זאת, בנק הדואר יעבור שינוי ויהפוך לבנק חברתי.

ההפרטה תחייב את הדואר להמשיך להתייעל ולהתחדש, לחפש פתרונות אצל חברות צעירות ולאמץ רעיונות חדשים. אלה יהיו המשימות המרכזיות של הנהלת החברה, ובה של קלדרון ושל חן. הדואר מתמודד עם תחרות קשה בתחום הלוגיסטיקה ותחרות מצד חברות ענק כמו אמזון (Amazon) וחברות המשלוחים. הרגולציה מנעה מהדואר לאמץ פתרונות ולתת מענה לתחרות ועתה מקווים כי כניסת משקיע פרטי תהפוך אותו לחברה עסקית לכל דבר, עם היתרונות שיש בכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים