נציג שירות לקוחות של וודאפון כתב שלחברה "נמאס מהומואים מלוכלכים" – והושעה

הנציג כתב את ההערה ההומופובית בחשבון הטוויטר של החברה - וגרר תגובות זועמות ותלונות מצד עוקבים רבים ● וודאפון התנצלה בתגובה, ומסרה ש-"בוצעה פה הפרה חמורה של הכללים על ידי אחד העובדים בבניין שלנו, ואנו מטפלים בכך באופן פנימי"

עבודה כנציג שירות לקוחות אינה דבר קל. הלקוחות יכולים להיות קשים, מעצבנים, ולעתים בלתי אפשריים. אבל אם יש כלל אחד שעל הנציגים למלא, במיוחד בימים שבהם ערוצי התקשורת השונים מלאים באלימות, הוא להפנים, כי חייבים להתייחס יפה ללקוח, ובטח שלא לעלוב בו.

נראה, כי את הכלל הזה לא הפנים נציג שירות לקוחות של וודאפון (Vodafone) בבריטניה. על פי הגארדיאן (Guardian), העובד שלח בסוף השבוע ציוץ בחשבון הרשמי של וודאפון בטוויטר (Twitter), ובו כתב, כי "לוודאפון בבריטניה נמאס מהומואים מלוכלכים".

בתחילה הניחו העוקבים של החשבון, כי הציוץ הזה היה של האקר. אולם כעת מתברר, כי היה זה עובד הומופוב של החברה. יכול להיות שהוא חשב שזה מצחיק, אולם היו כאלה שלא סברו כך – והתלוננו נגד העובד.

בניסיון למזער את הנזק התקשורתי, וודאפון השיבה באופן אישי לכל אחד מהם, כי "לא הותקפנו ולא פרצו לחשבון הטוויטר שלנו. בוצעה פה הפרה חמורה  של הכללים על ידי אחד העובדים בבניין שלנו, ואנו מטפלים בכך באופן פנימי. אנחנו מצטערים מאוד". עוד הוסיפה החברה ומסרה, כי "העובד הושעה עד להודעה חדשה". לא ברור מדוע החליטה וודאפון להשעות את העובד ולא לפטר אותו. כך או כך, הגולשים הגיבו בחיוב להתנצלותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים