תומסון-רויטרס ישראל האריכה בארבע שנים את הסכם מיקור החוץ עם נס; ההיקף: מיליוני שקלים

נס, אשר עובדת עם תומסון-רויטרס מזה חמש שנים, תמשיך לספק שירותים טכניים ושירותים לתשתיות המיחשוב של החברה, לרבות התקנות ותמיכה ללקוחותיה בתחום ה-IT ● אפי קוטק, נשיא נס ישראל: "מערכות תומסון-רויטרס הן רגישות, ומשפיעות על אוכלוסיה גדולה - במישרין או בעקיפין. יש משקל רב במיוחד לאיכות הצוות והשירות הניתן לחברה שכזו"

נס טכנולוגיות (Ness) תספק שירותי מיקור חוץ לתומסון-רויטרס (Thomson Reuters) ישראל לתקופה של ארבע שנים נוספות. נס, אשר עובדת עם תומסון-רויטרס מזה חמש שנים, תמשיך לספק שירותים טכניים ושירותים לתשתיות המיחשוב של החברה, לרבות התקנות ותמיכה ללקוחותיה בתחום ה-IT. היקף החוזה החדש לא נמסר לפרסום, אולם מקורות בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים לשנה.

תומסון-רויטרס מספקת מידע למקבלי החלטות בשווקי הפיננסים, החוק והמשפט, המיסוי והחשבונאות, המדע, הבריאות, והמדיה; מאחורי מידע זה ניצבת סוכנות הידיעות רויטרס. אנשי מיקור החוץ של נס מספקים טיפול שוטף ותחזוקה של מערכות תומסון-רויטרס ללקוחות החברה המפוזרים ברחבי הארץ. בין לקוחות אלו ניתן למנות את כל חדרי המסחר בישראל, ברוקרים, חברות לניהול נכסים, חברות ואתרי אינטרנט ישראליים. בנוסף לתחזוקת המערכות השוטפת, נס תתקין את מערכות תומסון-רויטרס בבנקים, תבצע שדרוגים, תטפל בצלחות הלוויין של החברה ותעבוד בצורה שוטפת אל מול בריטיש טלקום (British Telecom) בלונדון.

לדברי אמנון אורטנר, מנהל תומסון-רויטרס ישראל, "מקצועיות וזמני תגובה מהירים הם הבסיס לשירות הטכני. מצאנו בנס הבנה לצרכים הייחודים למדיי של לקוחותינו – הן בידע הטכנולוגי והן ברמת השירות הנדרשת". אפי קוטק, נשיא נס ישראל, אמר, כי "מערכות תומסון-רויטרס הן רגישות, ומשפיעות על אוכלוסיה גדולה – במישרין או בעקיפין. יש משקל רב במיוחד לאיכות הצוות והשירות הניתן לחברה שכזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים