טרה-דטה השיקה פתרון לקבלת תשובות מהירות לשאלות המבוסס על כונני SSD עם זיכרון פלאש

לפי החברה, הפתרון - Teradata Extreme Performance Appliance - מספק ביצועים המהירים פי 150 ממהירות הכוננים הקשיחים המסורתיים ● הפתרון הותאם לסריקה ולצירוף של מיליוני שורות נתונים בחלקיקי שנייה, לבצע ניתוחי עומק על חלקי מידע נבחרים ולספק תגובה מהירה לשאילתות תפעוליות של המשתמשים ● הוא מותאם לקיבולות של בין 7 ל-200 טרה-בייט, ועושה שימוש בטכנולוגיות של אינטל לעיבוד מרובה ליבות, כמו גם במערכת ההפעלה 64-bit Linux SLES 10

טרה-דטה (Teradata) הודיעה, כי פיתחה פתרון שיאפשר למשתמשים לקבל תשובות לשאלות העסקיות שלהם במהירות. הפתרון, Teradata Extreme Performance Appliance, רותם את כוחה של טכנולוגיית זיכרון הפלאש של כונני ה-SSD למחסני נתונים, ולפי החברה – מספק ביצועים המהירים פי 150 ממהירות הכוננים הקשיחים המסורתיים.

מהחברה נמסר, כי כונני ה-SSD הארגוניים מציעים מהירות גבוהה ואמינות רבה, וכי הם מספקים ביצועים טובים יותר מאלה של הכוננים הקשיחים האלקטרו-מכניים המסורתיים. הסיבה לכך היא שאין להם עיכובים בקריאת וכתיבת מידע. בנוסף, צריכת החשמל נמוכה במיוחד.

הפתרון החדש של טרה-דטה הותאם במיוחד לסריקה ולצירוף של מיליוני שורות של נתונים בחלקיקי שנייה, לבצע ניתוחי עומק על חלקי מידע נבחרים ולספק תגובה מהירה לשאילתות תפעוליות של המשתמשים. מעבר לדרישות הביצועים, יציע Teradata Extreme Performance Appliance חסכון משמעותי בצריכת אנרגיה – עד כדי 50% פחות ממחסני נתונים העושים שימוש בכוננים קשיחים מסורתיים, והוא יתפוס, בהשוואה אליהם, רק כ-7% בשטח הרצפה.

הפתרון מותאם לקיבולות של בין 7 ל-200 טרה-בייט של נתונים. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיות של אינטל (Intel) לעיבוד מרובה ליבות, ובמערכת ההפעלה 64-bit Linux SLES 10.

"הלקוחות שלנו יכולים מעתה לסמוך על ה-Teradata Extreme Performance Appliance, שיספק מענה מהיר לשאילתות מורכבות", אמר מיכה רוזן, מנהל לקוחות נבחרים בחברת מיטווך, נציגת טרה-דטה בישראל.

לדברי רוזן, השילוב של מהירות זיכרון הפלאש עם הכוח האנאליטי של מסד הנתונים טרה-דטה יספק יכולות מתוגברות של איחסון נתונים אקטיבי למגוון תעשיות במשק העולמי. בין היישומים האפשריים: אופטימיזציה של פרסום מקוון – ניתוח בזמן אמת של קליקים של הגולש, שיתאים לו מודעה ה-"תפורה" לצרכיו, בתחומי הלוגיסטיקה, מידע מיידי על ביקוש מצד לקוחות בשטח ישפיע על אספקה לאלפי נקודות מכירה וניתוח נתוני אבטחה בזמן אמת של תעבורת אינטרנט יוכל לזהות התנהגויות חריגות ברשת.

הפתרון החדש יהיה זמין לרכישה ברבעון הראשון של 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים