סכסוך עבודה בסלקום: "ההנהלה לא תחזיר אותנו לימים האפלים"

בהסתדרות טוענים שהמשא ומתן להסדר קיבוצי בין ההנהלה לעובדים הגיע למבוי סתום ● בהנהלה, לעומת זאת, טוענים שאין בסיס להכרזה, שכן "הצדדים מתקרבים להשלמת המשא ומתן"

מכרז של עיריית רמת גן. סלקום

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בסלקום וב-013-נטוויז'ן – כך הודיע לפני זמן קצר (א') יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, למנכ"ל החברה, ניר שטרן. בהסתדרות אומרים כי הרקע לסכסוך, שיחול על כ-3,700 עובדים, נעוץ במבוי סתום במשא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי חדש בחברה. המשמעות היא שהחל מ-26 במרץ יוכלו עובדי סלקום לפתוח בשורה של צעדים ארגוניים, בהם עיצומים ואף השבתה.

נציגות העובדים מוחה על מה שהיא מכנה "חוסר תום לב של ההנהלה ועל התנהלות שאינה הולמת את מערכת יחסי העבודה הקיבוציים בחברה".

מיה יניב, יו"רית ועד עובדי סלקום-נטוויז'ן, אמרה היום: ״לא אתן להנהלת סלקום להחזיר אותנו לימים האפלים בחברה, בהם לא היה קיים ועד ואלפי עובדים חששו מדי יום לביטחונם התעסקותי ולתנאי השכר שלהם. כדאי להנהלה להבין שימים אלה תמו ולא יחזרו עוד, ומוטב לה לחזור לשולחן המשא ומתן, כשמצדו השני היא תפגוש ועד שמייצג עובדים מאוגדים וחזקים, שנחושים להגיע להסכם קיבוצי ראוי ומכובד עבורם".

חלוצי קרא להנהלת סלקום ולמנכ"ל שטרן "לנהוג באופן אחראי ולמנוע משבר חמור בחברה. אחרי המאמצים הרבים שנעשו מצד האיגוד והוועד לגשר על הפערים, לא נוכל להשלים עם הניסיון להכשיל את השיח. על הנהלת החברה להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי, עם כוונה כנה ואמיתית להגיע להסכמות. אני קורא להנהלה לגלות רצינות והתמדה במשא ומתן, עד לחתימה על ההסכם להסדרת זכויות העובדים".

מסלקום נמסר בתגובה כי "אין כל בסיס להכרזת סכסוך עבודה, מה גם שהצדדים מתקרבים להשלמת המשא ומתן על חידוש ההסכם הקיבוצי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים