גיל זיסו מונה למנהל אבטחת המידע העולמי בסייברארק

במסגרת תפקידו החדש, זיסו יהיה אחראי למיסוד ותפעול אבטחת המידע ברמה הגלובלית של החברה, לרבות סניפי המכירות שלה ברחבי העולם, כמו גם לאבטחת מרכזי המו''פ שיש לסייברארק בארץ, בארצות הברית ובמקומות נוספים

גיל זיסו, מנהל אבטחת המידע העולמי בסייברארק

גיל זיסו, עד לא מכבר מנהל הסייבר והתשתיות בדואר ישראל, מונה לתפקיד מנהל אבטחת מידע עולמי בסייברארק (CyberArk), כך נודע לאנשים ומחשבים.

זיסו מונה לתפקיד בכיר בענקית אבטחת המידע הישראלית-גלובלית. במסגרת תפקידו החדש, זיסו יהיה אחראי למיסוד ותפעול אבטחת המידע ברמה הגלובלית של החברה, לרבות סניפי המכירות שלה ברחבי העולם, כמו גם לאבטחת מרכזי המו"פ שיש לסייברארק בארץ, בארצות הברית ובמקומות נוספים. הוא יהיה אחראי לאסטרטגיה הגלובלית לתחום הגנת הסייבר, לארכיטקטורה ולמדיניות, על מנת להגן על נכסי החברה הפיזיים והדיגיטליים, לרבות קניין רוחני – תוך תיאום והלימה לצרכיה העסקיים של החברה.

בספטמבר 2014 הונפקה סייברארק בנסדא"ק וגייסה כ-86 מיליון דולרים. לחברה כיום יותר מ-1,000 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח בישראל. שוויה של סייברארק כיום עומד על כ-1.5 מיליארד דולרים. בשנתיים האחרונות רכשה סייברארק ארבע חברות אבטחת מידע, שלוש מתוכן ישראליות.

במאי 2017 רכשה סייברארק את קונז'ור (Conjur) תמורת 42 מיליון דולר במזומן. הנרכשת מניוטון, מסצ'וסטס, פיתחה טכנולוגיה למיכון התהליכים של שירותי זיהוי, הרשאות ובקרת גישה של המשתמשים הפועלים ברמת תשתיות ה-IT.

במרץ 2016 רכשה סייברארק את אגתה (Agata Solutions) הישראלית, תמורת מיליוני דולרים. אגתה, היושבת בהוד השרון, פיתחה תוכנות לזיהוי מוקדם של מתקפות סייבר, המתבססות על ניתוח הפעילות הרשתית – Deep Packet Inspection (ניתוח מעמיק של תעבורת רשתות), וגילוי פעילות אב-נורמלית.

באוקטובר 2015 רכשה סייבר ארק את ויופיניטי (Viewfinity), המספקת פתרון לניהול הרשאות בסביבת Windows וכן לניהול הרשאות של תוכנות. מעט לפני, באוגוסט, הספיקה סייבר ארק לרכוש את Cybertinel, הישראלית אף היא, תמורת עשרות בודדות של מיליוני דולרים. הייתה זו הרכישה הראשונה של סייבר ארק מאז הנפיקה בבורסת נסדא"ק.

יכולת התמודדות בעולם הגנת הסייבר

זיסו, בן 49, שימש בתפקידו בדואר ישראל במשך שנתיים. לפני ימים אחדים פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי הוא פורש מתפקידו בדואר. במהלך עבודתו בדואר ניהל זיסו את מערך הגנת הסייבר והיה אחראי על תכנית ההמשכיות העסקית של החברה. במסגרת תוכנית זו עמד בראש התכנון של מערך ה-DR של החברה, עבור השירותים הקריטיים בארגון – אשר יוקם במהלך שנת 2018. עוד היה אחראי להקמת ה-SOC הגלובלי של דואר ישראל.

במסגרת תפקידו היה זיסו אחראי ליצירת פלטפורמה המקנה לדואר ישראל יכולת התמודדות בעולם הגנת הסייבר – החל מארכיטקטורה ותשתית, עבור במודיעין סייבר, מתודולוגיה וצוות תגובה, ועבור בארכיטקטורת התממשקות מאובטחת בין הענן לארגון.

זיסו שירת במשך 23 שנים בחיל האוויר, רובן באופק, יחידת התוכנה של החיל. בתפקידו האחרון בצבא שימש כראש תחום מערכות תשתית של החייל. הוא השתחרר מהצבא בשנת 2012. זיסו הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת חשמל.

לאחר שהשתחרר מהצבא, עבד זיסו במשך ארבע שנים בטבע, שם היה מנהל תשתיות ואבטחת מידע תפעולי-גלובלי. עוד הוא עמד בראש תכנית החדשנות של טבע. בינואר 2015 קיבל זיסו אות הערכה והצטיינות על פועלו בשנת 2014. זאת, במסגרת כנס KickOff 2015, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2015. זיסו קיבל את האות בקטגורייה של סמנכ"לי טכנולוגיה מצטיינים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים