בפעם השלישית בתוך שנה: סייבר ארק רכשה חברה ישראלית

לאחר רכישת ויופיניטי ו-Cybertinel, מוסיפה כעת החברה לשורותיה את אגתה ● הנרכשת פיתחה תוכנות לזיהוי מוקדם של מתקפות סייבר, שמתבססות על ניתוח הפעילות הרשתית

אודי מוקדי, מנכ"ל סייבר ארק

סייבר ארק (CyberArk) הישראלית מבצעת רכישה שלישית בתוך שנה: ענקית האבטחה רכשה את אגתה (Agata Solutions) הישראלית. היקף הרכישה לא נמסר אך על פי דיווחים מסתמן כי הוא עומד על מיליוני דולרים.

אגתה, היושבת בהוד השרון, פיתחה תוכנות לזיהוי מוקדם של מתקפות סייבר, המתבססות על ניתוח הפעילות הרשתית – Deep Packet Inspection (ניתוח מעמיק של תעבורת רשתות), וגילוי פעילות אב-נורמלית.

הניתוח מביא לאיתור ולזיהוי פעילות של האקרים וגורמים זדוניים, העוסקים בגניבת סיסמאות או הרשאות. כל הפעילות הזו נעשית לטובת איתור וניתוח מתקפות הסייבר בזמן אמת.

החברה נוסדה על ידי ירון נתן ואיציק מג'ר, המשמשים בה כמנכ"לים משותפים.

אגתה הוקמה ב-2008 ומעסיקה עובדים בודדים. ב-2015 השיקה את Forensics Suite 3.0, מוצר שלדבריה "מעלה את רף אבטחת סייבר", ובאמצעותו מנהלי אבטחת רשתות יכולים להקליט ולנתח את נתוני התעבורה במהירות של עד 40 ג'יגה ביט לשניה. המערכת שפיתחה החברה היא מודולרית ומספקת כלים לחקירת מתקפה מתמשכת בהווה – או לניתוח מתקפות עבר. אחד מהיתרונות בהם גאה החברה, הוא שהטמעת הפתרון נעשית בלא צורך להגדיר מחדש את הרשתות של הארגון.

באוקטובר האחרון רכשה סייבר ארק את ויופיניטי (Viewfinity), המספקת פתרון לניהול הרשאות בסביבת Windows וכן לניהול הרשאות של תוכנות.

מעט לפני, באוגוסט, הספיקה סייבר ארק לרכוש את Cybertinel, הישראלית אף היא, תמורת עשרות בודדות של מיליוני דולרים. הייתה זו הרכישה הראשונה של סייבר ארק מאז הנפיקה בבורסת נסדא"ק, בערב ראש השנה לפני שנתיים.

מאז הנפקתה בספטמבר לפני האחרון, שווי השוק שלה עומד על כמעט שני מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים