האפיפיור לכמרים: "למען אלוהים – כתבו בלוגים!"

בנדיקטוס ה-16 קרא לכמרים להשתמש ב-"מגוון הדרכים העשירות שאותן מציעה הטכנולוגיה המודרנית" כדי להפיץ את הנצרות בעולם ● לדבריו, "לצד הדרכים המסורתיות, אלה יכולות להעמיק ולפתח את הדיאלוג הנדרש בין הכנסייה למאמינים, ולסייע בהפצת הבשורה של הכנסייה הקתולית"

"למען אלוהים, כתבו בלוגים!", כך קרא האפיפיור, בנדיקטוס ה-16, לכמרים של הכנסייה הקתולית בדרשתו השבועית, שנערכה בסוף השבוע בקרית הוותיקן. לדבריו, על הכמרים ללמוד להשתמש בדרכים ובערוצי התקשורת החדשים על מנת להפיץ את בשורת הנצרות ברחבי העולם. הוא דיבר במסגרת יום התקשורת הבינלאומי של הכנסייה.

האפיפיור בן ה-82  ידוע כמי שאינו חובב מחשבים וטכנולוגיה. למרות זאת, הוא הפציר בכמרים לעשות שימוש בכל דרך "מבין מגוון הדרכים העשירות שאותן מציעה הטכנולוגיה המודרנית". לדבריו, "על הכמרים מוטלת המשימה לנצל את מגוון הדרכים והערוצים שיש כיום – תמונות, וידיאו, אנימציה, בלוגים, אתרים ברשת. לצד הדרכים המסורתיות, אלה יכולים להעמיק ולפתח את הדיאלוג הנדרש בין הכנסייה למאמינים, ולסייע בהפצת הבשורה של הכנסייה הקתולית".

במשך שנים הובעו חששות בקרית הוותיקן מניצול הטכנולוגיה לצרכיהם. במאי 2009 החליטו בוותיקן לשנות כיוון, והחלו להיעזר ביישומים פופולריים כדי להשיב צעירים לחיק הנצרות. או אז, הקים הכס הקדוש אתר חדש לאפיפיור, בשם Pope2you, שבו מוצעים שני יישומים חדשים: אחד מהם נקרא The pope meets you on Facebook, והשני מאפשר לצפות במסרים של האפיפיור במכשירי iPhone ובנגני iPod. כמו כן, האתר מציע תריסר "גלויות וירטואליות" עם תמונות של האפיפיור ומסרים של תקווה, אהבה וחיים. הגלויות מיועדות במיוחד לקהל צעיר, והגולשים יכולים לשלוח אותן לאחרים. היישומים החדשים מוצעים באיטלקית, אנגלית, ספרדית, צרפתית והולנדית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים