לוי הלוי מבנק דיסקונט הוכתר כמנמ"ר השנה

האותות חולקו במסגרת כנס KickOff 2018 ● על פי נימוקי השופטים, "הלוי יצר מובילות דיגיטלית במגזר הבנקאי והפך סביבה עסקית מתוסכלת למצב של גאוות יחידה - הוא חדשן, מהפכן ומקדם את המחשוב בבנק כמנהיג וצ'מפיון"

לוי הלוי, המנכ"ל החדש של כאל, מקבל את תואר מנמ''ר השנה. צילום: ניב קנטור

20 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (ה') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2017, במסגרת כנס KickOff 2018, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2018. לוי הלוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול ומנמ"ר בנק דיסקונט, הוכתר כמנמ"ר השנה. אות המערכת הוענק ליאיר פראנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי.

הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון הרודס בהרצליה, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. האותות חולקו לאחר בחינה של ועדת איתור שבראשה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. חברי הוועדה היו אודליה לבנון, מנכ"לית מחב"א; דן תל ניר, לשעבר מנמ"ר המרכז למחקר גרעיני בנחל שורק; שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנמ"ר הפניקס; ורונן זרצקי, יו"ר פורום C3, ומנכ"ל BSD-IT.

להלן נימוקי השופטים לבחירות בזוכים.

מודלים לחיקוי

● אירינה פורטניק, סמנכ"לית טכנולוגיות ותפעול, מנמ"רית ויזה כאל
"פועלת בתחום עסקי שלא יכול לזוז בלי IT, בתקופה של אתגרים עסקיים דרמטיים ביחס לתחרות וזמני תגובה טכנולוגיים. עוסקת בתפעול משולב עם טכנולוגיות מידע, אשר מניב מבט הוליסטי. מצליחה לייצר סינרגיה ארגונית מרשימה".

"פורטניק מנהלת 300 עובדי IT, תוך דגש על עמידה בלו"ז, ובשילוב של טכנולוגיה ועסקים. בפרט, מובילה מעבר מדורג של מערכות הליבה לטכנולוגיות מודרניות. מנהלת ומביאה לראייה עסקית – כמפתח להצלחת המנמ"ר".

אירינה פורטניק, סמנכ''לית טכנולוגיות ותפעול, מנמ"רית ויזה כאל. צילום: יח"צ

אירינה פורטניק, סמנכ"לית טכנולוגיות ותפעול, מנמ"רית ויזה כאל. צילום: יח"צ

"היא הובילה להקמה של מערכת אישורים חדשה. הובילה מעבר של כרטיסי האשראי של שופרסל מלאומי קארד לויזה כאל, בזמן שיא ותוך החלפת מערכות מאתגרת. עשתה מעבר אישי מוצלח מניהול תפעולי-עסקי – ל-IT. הביאה לחיבור הגופים העסקיים לביצוע פרויקטים אטרקטיביים. בעלת חשיבה אסטרטגית רחבה שהובילה לחיבורים חדשניים בתחומים הפיננסיים".

● שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל
"מחובר ליעדים העסקיים והרחיב את תחומי עיסוקו ל-או"ש עסקי. הציג טכנולוגיות חדשות ל-UPS העולמית, לאחר הפרידה ממערכות המורשת הגלובליות. שילב סטארט-אפים במסגרת של חממה טכנולוגית. התקין מערכות BI חדשות ו-DW חדש תוך צמצום כוח אדם. תמך בצמיחה של 20% בפעילות בעסקית, בסביבה היפר-תחרותית".

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל. צילום: ניב קנטור

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל. צילום: ניב קנטור

"גוטמן קיבל את האחריות על הדיגיטל בארגון במגוון התהליכים העסקיים. הביא לשילוב חכם ולפיתוח מערכת עצמאית מול UPS העולמית. כמו כן הוביל פרויקט של smart delivery מקומי".

● לוי הלוי, מנמ"ר בנק דיסקונט
"מהווה דוגמה לביצוע מושלם לטרנספורמציה דיגיטלית. אחראי עסקית על הפעילות הדיגיטלית, טכנולוגיה ותפעול. הביא לשיתוף פעולה מנצח של מנכ"ל-סמנכ"ל. מאגד שלושה גופים – דיגיטל, טכנולוגיה, תפעול. מוביל חדשנות דיגיטלית ומהווה מקור גאווה לארגון. מפתח מערכות בגישה אג'ילית במנות קצובות. מממש ניהול של Customer obsession".

"הלוי בנה מודל לשילוב חדשנות וטכנולוגיה במסגרת ארגונית אחת. יצר מובילות דיגיטלית במגזר הבנקאי, שמוערכת על ידי הלקוחות ועובדי הבנק. הפך סביבה עסקית מתוסכלת למצב של גאוות יחידה. בנה שילוב מערכות ומערכים ארגוניים. חדשן, מהפכן, מקדם את המחשוב בבנק. מנהיג, צ'מפיון".

● מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה
"מוביל ברשימת סקרי שביעות רצון, אחרי שנים של שחיקת המוניטין של המחשוב. ביצע מהפך מקצה לקצה, וריכז מחדש את מערכי ה-IT שהתבזרו בארגון. יצר איחוד והאחדה של אתרי Web, הכניס מערכות BI למערכי החלטות אדמיניסטרטיביים ואקדמיים".

מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום ארכיון: נגב כהן יונתן

מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום ארכיון: נגב כהן יונתן

"צפריר הוביל להקמת מערכת CRM במערך שיווק מרכזי. דחף לתחלופה של כוח אדם וגייס עובדים צעירים מלאי אנרגיות. גייס משאבים באופן משמעותי לטובת פיתוח מערכות. מוביל מעבר לשימוש במערכת ERP".

● מיכל מרכוס, מנמ"רית בנק ירושלים
"מהווה מודל מתמיד לחיקוי. יצרה מיקוד במוצרים פורצי דרך. מובילה מיקוד אסטרטגי ממושמע. בונה חדשנות מוצרית יוצאת דופן, עם הצעת אשראי בנקודות מכירה וממשק ייחודי לניהול מושכל של משכנתאות".

מיכל מרכוס, מנמ"רית בנק ירושלים. צילום: יוסי צבקר

מיכל מרכוס, מנמ"רית בנק ירושלים. צילום: יוסי צבקר

"מרכוס מנהלת יחידה גדולה של 'ירושלמים', תוך יצירת שינוי ארגוני ושינוי תעסוקתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים