מנכ"ל גוגל: "פלטפורמת הענן הציבורי שלנו – הצומחת הכי מהר"

על פי סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל, "עסקי Google Cloud Platform עומדים על מיליארד דולר לרבעון"

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל

"הביקוש לשירותי ענן הגיע לשיא. כעת, באופן רשמי אני יכול לומר כי עסקי Google Cloud Platform עומדים על מיליארד דולר לרבעון. אנו ספקית הענן הציבורי הצומחת הכי מהר בעולם", כך אמר סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (Google).

"לפלטפורמת הענן שלנו ול-G-Suite יש היצע מגוון משמעותית. מספר העסקאות (עם לקוחות ארגוניים) בענן, ששוויין עומד על יותר ממיליון דולר – השליש את עצמו מ-2016 ל-2017", אמר פיצ'אי בשיחה עם משקיעים ואנליסטים בסוף השבוע. "הכוח של המוצרים שלנו והערך של עבודה עם גוגל ברור יותר ויותר לשותפים וללקוחות".

"המורשת של 19 שנים של גוגל", ציין, "כחברה שנבנתה על פלטפורמת ענן, כמו גם ההשקעות המתמשכות שלנו בפלטפורמת הענן, סייעו לנו בבניית היצע ענן ידידותי לעסקים. אנו מסוגלים לתת מענה לארגון מכל סוג, יש לנו לקוחות רבים שהם גדולים מאוד ואסטרטגיים – וזה מניע במידה רבה את המומנטום שלנו בתחום".

גישת גוגל לסביבה מרובת עננים

על פי גוגל, "גישה מרובת עננים היא הצעד ההגיוני הבא במסע אל הענן. כל עסק צריך חופש: כך, מומלץ לכל ארגון לבנות את הענן שלו עם הכלים הטובים ביותר, הזמינים. לכל ספקית ענן יש יתרונות ייחודיים. המשמעות של כלי קוד פתוח וקונטיינרים היא שאתה יכול לבחור את הפלטפורמות המתאימות ביותר לצרכיך".

לדברי ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud במזרח ומרכז אירופה, המזה"ת ואפריקה: "כאשר מחשוב הענן החל, שאלו את עצמם רבים מה-CIOs האם נכון לאמץ ענן. בסופו של דבר השאלה לא הייתה האם לאמץ אלא מתי לאמץ את הענן. כיום אותם CIOs מוודאים באילו כלי ענן ופלטפורמות להשתמש וכיצד כולם עובדים יחד באופן שקוף ובטוח. הענן של גוגל נבנה כדי לסייע לארגונים וחברות להצליח בעולם ה-Multi Cloud. המחויבות שלנו לפתיחות מעצימה את לקוחותינו לבחור את הכלים והפלטפורמות הטובים ביותר שמתאימים לצרכים העסקיים שלהם, מבלי להינעל עם יכולות של ספק אחד".

לצד היתרונות הטכנולוגיים, מסכמים בגוגל, "יש גם יתרונות כלכליים: הסכם התשלום על צריכת השירותים בענן הוא פשוט יותר, אנו לא מתחשבנים על כל גרוש. מה שמניע אותנו הוא הרצון שהענן יספק יכולות טכנולוגיות טובות יותר. אנו מעניקים גישה פתוחה, עם שקיפות לגבי הדיווח שלנו, עם מודל תמחור המספק גמישות וחופש בחירה. כל אלה מספקים ללקוחות הארגוניים ערכים מוספים -הן טכנולוגיים והן עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים