טושיבה הכריזה על סדרה חדשה של כוננים מבוססי דיסקים וראשי קריאה

סדרת MG07ACA מציעה נפח גדול במיוחד, כאשר הגדול בין הכוננים מציע לא פחות מ-14 טרה-בייט, ולדברי החברה מדובר בכונן הראשון מסוגו בעולם

להכיל אתכם באופן הכי גדול שיש. אילוסטרציה: peterzayda/BigStock

טושיבה (Toshiba) שוב הוכיחה שעדיין ניתן לשבור את שיאי הנפח שמציעים הכוננים המכניים. החברה הכריזה על סדרה חדשה של כוננים מבוססי דיסקים וראשי קריאה בשם MG07ACA, ואלה מציעים נפח גדול במיוחד. הגדול ביניהם מציע לא פחות מ-14 טרה-בייט, ולדברי החברה מדובר בכונן הראשון מסוגו בעולם.

טושיבה פיזרה את הנפח של הכונן החדש על פני תשע פלטות. היא עטפה אותן במארז חתום היטב שמכיל גז הליום שמטרתו לאפשר לפלטות להסתובב במהירות תוך הורדת החיכוך והסיכוי להיווצרות תנאי חום שיכולים לפגוע בכונן.

הכונן הוא בגודל 3.5 אינץ', עם פלטות שמסתובבות במהירות 7,200 סל"ד ועם ממשק SATA III. לפי החברה מציעים הכוננים שיפור של כ-50% ויותר לעומת הדור הקודם של הכוננים הללו בהיבט של צריכת האנרגיה לג'יגה-בייט (W/GB).

"העלנו את הרף עם סדרת ה-MG07ACA. השימוש בתכנון חדשני מאפשר לנו להמשיך ולשפר את התועלת שיכולים להציע כונני אחסון בנפח גבוה עבור חתך הלקוחות הרחב שלנו", אמר אקיטושי אייואטה, סגן נשיא בחטיבת מוצרי האחסון של טושיבה.

במקביל השיקה החברה כונן נוסף בסדרה שמציע נפח 12 טרה-בייט שפרוסים על פני שמונה פלטות. הכוננים הללו מיועדים בעיקר לשימוש ארגוני, כשטושיבה מכוונת בעיקר לספקי פתרונות לאחסון מבוסס מחשוב ענן. המחירים טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים