"צריך לסיים את הבלגן בדטה סנטרים"

"לעתים קרובות, הלקוחות הארגוניים מגלים שהמחיר עבור התקדמות טכנולוגית וקידום יכולות ה-IT הוא מורכבות - שמובילה למבוכה, לכן יש לאפשר את היכולת לפשט את תשתית ה-IT", כך אמר אורי שפמן, מנהל מכירות SDDC and Hyperconverged, DCG Group, לאזור EMEA בלנובו

אורי שפמן, מנהל מכירות SDDC and Hyperconverged, DCG Group, לאזור EMEA בלנובו. צילום: ניב קנטור

"יש להפסיק את המצב הקיים כיום, בו מערכות ה-IT מורכבות מתפקדות באופן חלקי, והמנמ"ר לא תמיד יודע מה יש לו בדטה סנטר. מערכות IT המשולבות באופן עמוק, hyperconverged, מאפשרות לשים קץ לבלגן, וללכת לכיוון דטה סנטר מאורגן, עם יכולת לגדול, עם פריסת התשתיות הטובה ביותר לפתרון מוגדר תוכנה", כך אמר אורי שפמן, מנהל מכירות SDDC and Hyperconverged ,DCG Group, לנובו (Lenovo)  לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

שפמן דיבר באירוע שערכה החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים,  נערך אמש (ב') באולם ריברסייד על גדות הירקון בתל אביב, בהשתתפות כ-200 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי שפמן, "קו המוצרים החדש שלנו, ThinkSystem, המבוסס על מעבדי Xeon של אינטל (Intel), מביא משפחה של שרתים, אחסון ומערכות רשת. ThinkAgile הוא פתרון מוגדר תוכנה חדש שנבנה על פלטפורמות ה-ThinkSystem: הוא מתאים אותו לצרכים המשתנים של ה-IT תוך כדי הפחתת המורכבות והעלויות הנוצרות במחשוב המסורתי. שילוב שני קווי המוצרים שלנו מספק את התשתית לבניית הדטה סנטר העתידי".

לעתים קרובות, אמר שפמן, "הלקוחות הארגוניים מגלים שהמחיר עבור התקדמות טכנולוגית וקידום יכולות ה-IT הוא מורכבות – שמובילה למבוכה. אנו מעניקים את היכולת לפשט את תשתית ה-IT. זה מוביל להעצמת רמות השירות של הפעולות בדטה סנטר, אשר קשורות ישירות לצמיחה העסקית. בה בעת, אנו מאפשרים יכולות בחירה ומניעת נעילה על ידי ספק IT אחד – עם יכולת עבודה חלקה עם ההשקעות הקודמות של הארגון, מבלי שיהיה צורך בקביעת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין לדטה סנטר".

עמית פלד, מנהל מכירות בכיר, DCG Group, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

עמית פלד, מנהל מכירות בכיר, DCG Group, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

עמית פלד, מנהל מכירות בכיר, DCG Group, לנובו ישראל, אמר כי "בסביבה התחרותית של ימינו, לקוחות ארגוניים נדרשים להשתמש במהירות בתובנות מונעות-מידע, המובילות לפעולה, כדי לעדכן אפליקציות. בנוסף, לחוויית המשתמש יש חשיבות עליונה לעסקים של ימינו ששואפים לחשוף יתרונות תחרותיים חדשים בשוק שהולך ונהיה צפוף יותר".

קו מוצרי ThinkAgile, ציין פלד, "משלב פתרונות המתאימים עצמם לשינויים בצרכי ה-IT ושל העסקים ומספקים מהירות, ניהול מופשט ואת הזריזות של שירותי הענן. זאת, תוך שמירה על השליטה והבקרה של ה-IT המקומי. הפתרונות, אשר בנויים מראש, מספקים יכולות חדשות לדטה סנטר: ניהול מחזור חיים אוטומטי, הקטנת ה-TCO, עלות הבעלות הכוללת והקטנת הצורך במשאבי IT, כדי לשמור על הפלטפורמה. כך ארגונים יכולים להרגיש בטוחים שהם יכולים לנוע במהירות מלאה קדימה, על פי הגדרות תוכנה, עם שילוב חלק של ההשקעות הישנות שלהם".

"כשקצב החדשנות הטכנולוגית ממשיך להאיץ", אמר פלד, "ארגונים יידרשו ליותר ויותר גמישות, כדי להתאים עצמם לשינויים ולהבטיח שהתשתית שהם מתקינים היום תישאר רלוונטית עבור הצרכים העתידיים שלהם. שני קווי המוצרים פותחו מתוך מענה לצרכים עתידיים, עם יכולות למחשוב עתיר ביצועים, תמיכה בעומסי מידע הנגרמים בגין אפליקציות ניתוח נתונים גדולים ושילוב בינה מלאכותית וסביבות בעלות יכולות גידול".

"אנו מספקים לארגונים פתרונות דטה סנטר אמינים", סיכם. "התומכים בצרכי הארגונים, ומאפשרים להם לנצל עומסי עבודה מודרניים, כמו בינה מלאכותית, על מנת לספק יכולות שירות באופן מקומי וגם בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים