"דור 5 יגיע מהר מהצפוי ויניע את התפתחות החברה האנושית"

"עם הטכנולוגיות החדשות, ארגונים יוכלו להיכנס לשווקים חדשים ולבנות מודלים עסקיים חדשים, עם הזדמנויות עסקיות חדשות", כך אמר אלון ברמן, מנכ''ל אריקסון ישראל

אלון ברמן, מנכ''ל אריקסון ישראל. צילום: ניב קנטור

"חדשנות היא מה שמניע את החברה קדימה. אנו מתמקדים בחדשנות שתגיע דרך רשתות דור 5, אינטרנט של הדברים והענן. טכנולוגיות אלו יעצבו לא רק את תעשיית הטלקום – אלא ישפיעו גם על תעשיות אחרות, ואנו רואים ניצנים של זה בשטח. דור 5 יניע את התפתחות החברה האנושית ויהווה שיפור עצום בביצועים וביכולות לעומת הטכנולוגיות הקיימות. להערכתי, הוא גם יגיע מהר מהצפוי", כך אמר אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון (Ericsson) ישראל.

ברמן דיבר בפתח כנס Ericsson Innovation Day 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנערך זו השנה השניה ברציפות. הוא התקיים היום (ד'), באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה. את הכנס הנחה אדם לויד, מנהל שיווק אגן הים התיכון, אריקסון.

הזדמנויות עסקיות חדשות

להתפתחויות הטכנולוגיות הבאות, אמר ברמן, "יהיו כמה מניעים, ביניהם הגידול בכמות התעבורה. כך, מהשנה שעברה הגידול בתעבורה העולמית עמד על  70%. כך, רשתות LTE לא יוכלו לעמוד בגידול בקצב הזה לאורך זמן".

עם טכנולוגיות דור 5 והאינטרנט של הדברים, אמר ברמן, "ארגונים יוכלו להיכנס לשווקים חדשים ולבנות מודלים עסקיים חדשים, עם הזדמנויות עסקיות חדשות".

לדברי ברמן, "יותר ויותר משתמשים צורכים כיום תוכן במכשירי הטלפונים החכמים שלהם, כאשר אחד הדברים שמאוד חשוב להם הוא זמן ההגעה לתוכן. לכן, האתגר של מפעילי התקשורת וארגונים מוסדיים הוא לאפשר למשתמשים להגיע לתוכן ולקבלו בפרקי זמן קצרים.

המירוץ לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות

"לקוחות אריקסון, מפעילי התקשורת, ארגוני ממשל ולקוחות מוסדיים", ציין, "נמצאים במירוץ מתמיד לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות שלהם. אתגר שני, הנכון למפעילי התקשורת, הוא לזהות יישומים ושימושים חדשים, שניתן לספק ללקוחות שלהם באמצעות הרשתות – וכך לייצר מקורות הכנסה חדשים".

"דור 5 יספק לנו קצבים של הורדת והעלאת נתונים מהרשת בצורה מהירה יותר פי 100 מהיום", אמר. "הורדת סרט ב-HD מלא תקוצר משבע דקות לכמה שניות. דור 5 יאפשר השהייה קצרה פי 10 ברשת ממתן פקודה עד הגעתה לצד השני, לביצוע".

"נרד מעשרות מילי-שניות למילי-שניות בודדות ובכך תפתח אפשרות ליישומים חדשים ברשת. נוכל לטפל בכמות גדולה הרבה יותר של מנויים או התקנים בשיעור של פי 100 מהיום. דור 5 יאפשר 'לחתוך' את הרשת לשכבות ולהגדיר רשתות שונות לשימושים שונים – מעל אותה תשתית".

הדור החמישי, הסביר, "הולך שלוב זרוע עם האינטרנט של הדברים, הוא התשתית התקשורתית לעולם האינטרנט של הדברים. אריקסון מספקת רשתות שיתמכו בחיבור החיישנים הרבים, ותומכת בתקנים חדשים כגון NB-IOT ו-CAT-M".

"הרשתות של אריקסון משרתות כיום יותר מ-2.5 מיליארד משתמשי סלולר". אריקסון ישראל, סיכם ברמן, "פועלת בארץ משנת 1998, היא ספקית מרכזית של חברות התקשורת, כמו גם של לקוחות מוסדיים נבחרים, דוגמת חברת החשמל וגורמי ממשל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים