מצטרפת לתחרות: yes השיקה את שירות הטלוויזיה ברשת STINGTV

החברה בנתה את השירות החדש לפי תפיסה שהיא מגדירה כשילוב בין תוכן, חופש בחירה והחיים הדיגיטליים, ומאפשרת לצרכן לבחור חבילות מסוימות ולשלם רק עבורן

STINGTV. צילום: יח"צ

yes מצטרפת היום לתחרות בתחום שירותי הטלוויזיה האינטרנטיים עם השקת STINGTV – שירות טלוויזיה אינטרנטי, המתחרה בשירותי הטלוויזיה של סלקום ופרטנר וגם בשירותי הטלוויזיה המסורתיים שלה ושל HOT.

החברה בנתה את השירות החדש לפי תפיסה שהיא מגדירה כשילוב בין תוכן, חופש בחירה והחיים הדיגיטליים, ומאפשרת לצרכן לבחור חבילות מסוימות ולשלם רק עבורן.

השירות החדש מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV, שהינה מערכת פתוחה המאפשרת ללקוח להיחשף למגוון עצום של אפליקציות מכל הסוגים. הצפייה אפשרית באמצעות טלוויזיות חכמות או באמצעות סטרימר ותתאפשר בנוסף לטלוויזיה גם בטאבלט ובסמארטפון. הסטרימר מתחבר באמצעות Bluetooth למגוון רחב של מוצרים (מקלדת, רמקול וסוגים שונים של joystick אלחוטיים) ומאפשר לצופה ליהנות מחוויית צפייה ומשחק עשירים.

מודל שכולו דיגיטלי

בנוסף, השירות החדש מציע מודל שכולו דיגיטלי – כל הפעולות בו מבוססות על שיטת Plug and play – פשטות ממשקית ותפעולית. כל תהליך השירות הינו עצמאי לחלוטין – החל מתהליך ההתחברות, קבלת מענה ותמיכה באתר וחופש מלא להוסיף, להסיר או לשנות חבילות בכל עת.

כל חבילת תוכן שיבחר הלקוח כוללת ערוצים ליניאריים וכן תוכן עשיר ב-VOD ומתומחרת בנפרד. אין עלות על שירות ה-VOD ואין עלות לחבילת בסיס.

החבילות שהחברה מציעה: חבילת סרטים הכוללת ארבעה ערוצי סרטים מבית yes, המשדרים את כלל סוגי הז'אנרים ממיטב האולפנים בעולם, בשילוב ספריית VOD המתחדשת על בסיס יומי ומונה כ-1,000 סרטים בכל רגע נתון, וכן כוללת את חבילת הערוצים הישראליים – בעלות של 39 ש"ח לחודש.

STINGTV. צילום: יח"צ

STINGTV. צילום: יח"צ

חבילת הסדרות כוללת שלושה ערוצי סדרות מובילים מבית yes וכן את ערוץ yes דוקו, המשדר את מגוון הסרטים והסדרות זוכי הפרסים הדוקומנטריים הגדול בישראל, וכן את חבילת הערוצים הישראליים. בנוסף, כוללת החבילה קטלוג VOD של כ-500 עונות וסדרות, בהן סדרות מבית HBO ,SHOWTIME ,FOX ,Disney ,Universal ומגוון רחב של סדרות ועונות חדשות במקביל לשידורן בארצות הברית – בעלות של 39 שקלים לחודש.

חבילת הסדרות מציעה גם את הפקות המקור המובילות בטלוויזיה הישראלית אשר יכללו, בין השאר, את העונות החדשות שיעלו בקרוב ל-"פאודה", "תאג"ד", "האחיות המוצלחות שלי" וכמובן את כל רפרטואר הפקות המקור של yes והעונות הקודמות לאורך השנים.

חבילת הילדים מכילה 10 ערוצי ילדים מהמובילים בארץ וקטלוג VOD גדול לילדים בכל הגילאים, הכולל תכנים מבית ניקלודיאון, הופ, yes kidZ ,yes WIZ ועוד – בעלות של 39 שקלים לחודש.

לצרוך טלוויזיה בצורה אחרת

חבילת מדע וטבע כוללת חמישה ערוצים מובילים, בהם: ערוצי נשיונל ג'אוגרפיק, דיסקברי וכיו"ב וחבילת הערוצים הישראליים – בעלות של 29 שקלים לחודש.

חבילת הספורט כוללת את ארבעת ערוצי צ'רלטון (ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 וספורט 4), ובהמשך יתווספו לשירות גם ערוץ ONE וערוצי ספורט נוספים, לצד חבילת הערוצים הישראליים – תמורת 67 שקלים בחודש.

חבילת family כוללת את חבילת הסרטים, הסדרות, הילדים והערוצים הישראליים – בעלות 99 שקלים לחודש.

ניתן להתחבר לשירות ישירות באמצעות אפליקציה/סטרימר קיים או לחלופין ברכישת סטרימר K4 AndroidTV של STINGTV, שיישלח חינם לבית הלקוח. במידה והלקוח בחר לרכוש את הסטרימר K4 של STINGTV הוא יהיה זכאי לקבל זיכוי כספי מלא כל עוד הוא נהנה משירותי החברה, בסך 20 שקלים לכל חודש, למשך 24 חודשים.

במסגרת ההשקה ייהנו כל לקוחות STINGTV מחודש התנסות חינם כולל שימוש חופשי בסטרימר STINGTV במהלך תקופה זו.

לדברי רון אילון, מנכ"ל yes, "אנו גאים להשיק היום את STINGTV, שמיועדת בראש ובראשונה לקהל יעד חדש שצמח כאן, בעל סגנון חיים דיגיטלי, המנהל חלק גדול מחייו ברשת, מבצע פעולות שירות באופן עצמאי וצורך טלוויזיה בצורה אחרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים