מנכ"ל חדש לאריקסון ישראל: ריצ'רד קרטר

קרטר, שהחל את דרכו באריקסון בשנת 1995, מילא כמה תפקידים בפיתוח עסקי, מכירות ושיווק באנגליה, בשוודיה ובמסגרת תפקידו האחרון שימש כסגן נשיא באריקסון טורקיה ● קרטר מחליף את מומו לירן, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל אריקסון ישראל והודיע על כוונתו לפרוש "כדי להתמקד באתגרים חדשים"

ריצ'רד קרטר (43) מונה לתפקיד מנכ"ל אריקסון (Ericsson) ישראל, ויחליף את מומו לירן החל מהחודש. קרטר החל את דרכו באריקסון בשנת 1995 ומילא כמה תפקידים בפיתוח עסקי, מכירות ושיווק באנגליה, בשוודיה ובאחרונה גם בטורקיה. במסגרת תפקידו האחרון שימש כסגן נשיא באריקסון טורקיה, שם היה אחראי על תיק הלקוח של וודאפון (Vodafone) ופיקח על הפעילות המסחרית, התמחור והתמיכה של החברה בכל המחוז. בעברו עבד קרטר גם כמהנדס בחברת Raychem, שנרכשה על ידי Tyco בשנת 1999 וכן שימש כאנליסט עסקי בחברת Portals.

קרטר מחזיק בתואר ראשון מאוניברסיטת מאנצ'סטר ותואר שני במינהל עסקים מבית הספר לעסקים בלונדון, במסגרתו כתב תזה על תחום האלחוט בנורטל (Nortel).

קרטר מחליף את מומו לירן, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל אריקסון ישראל והודיע על כוונתו לפרוש כדי להתמקד באתגרים חדשים בסוף ספטמבר 2009. לבקשת ההנהלה, ימשיך לירן לשמש יועץ מיוחד למנכ"ל החדש ולמנהל האזורי של החברה. כזכור, לירן התמודד על תפקיד מנכ"ל אל על, אך לא זכה בו.

אריקסון פתחה את סניפה בישראל בשנת 1997 ומעסיקה כיום כ-90 עובדים. החברה מספקת טכנולוגיות ושירותים לכל מפעילות הטלקום בישראל ומספקת את רוב ציוד הדור השלישי של מפעילות הסלולר הישראליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים