מנכ"ל ארקסרב, מייק קרסט, יעזוב את תפקידו – כבר בשבוע הבא

קרסט יוחלף על ידי יו"ר החברה, דייב הנסן, שישמש כמנכ"ל זמני ● החברה הודיעה כי הוא עוזב אותה בכדי להמשיך לעבר "הזדמנות צמיחה נוספת"

ארקסרב

מנכ"ל ארקסרב (Arcserve), מייק קרסט, יעזוב את החברה ב-8 בספטמבר – כך היא הודיעה. בהודעה נכתב כי הוא התפטר כדי להמשיך ל-"הזדמנות צמיחה נוספת". כך או כך, יו"ר החברה, דייב הנסן, ייכנס לתפקיד המנכ"ל הזמני במקום קרסט, בזמן החיפושים אחרי מחליף קבוע.

קרסט כיהן בתפקיד מנכ"ל ארקסרב מאז שהחברה התפצלה מ-CA ב-2014. לפני הצטרפותו לארקסרב הוא כיהן במשך כמעט ארבע שנים כסגן נשיא בכיר ומנהל כללי ב-CA. בסך הכול הוא שימש בתפקידים בכירים בה במשך 14 שנים.

הנסן, בנוסף לתפקידו כיו"ר ארקסרב, היה מנהל תפעול במרלין אקוויטי פרטנרס (Marlin Equity Partners). ההתפצלות של ארקסרב מ-CA גרמה למרלין לקנות אותה תמורת סכום שלא פורסם.

בהצהרה לתקשורת אמר קרסט שזו הייתה "זכות עצומה" להוביל את ארקסרב כשהיא גדלה והפכה מסטארט-אפ לספקית גדולה של הגנת נתונים. "החברה מבוססת על העקרונות של העצמת עסקים באמצעות טכנולוגיית הגיבוי והזמינות הטובה ביותר, והיא ללא ספק תמשיך ליהנות מהצלחה", ציין.

"קרסט היה נכס אדיר בהנחת היסודות לעתידנו האיתן ואנו מבינים את החלטתו להמשיך אל הזדמנות צמיחה נוספת", צוטט הנסן בהודעה מטעם החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים