משה חוגג מבטיח: "אשקיע בכל חברת בלוקצ'יין שתפנה אלינו השנה"

ההשקעה תבוצע כחלק מההאב Alingment של סינגולריטים ● לדברי חוגג, "מדובר בתחום שישנה כל תעשיה בעולם"

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

סינגולריטים של משה חוגג מתכוונת להשקיע "בכל חברת בלוקצ'יין שתפנה אלינו בשנת 2017", כך אמר היזם. לדבריו, מדובר בתחום ש-"ישנה כל תעשיה בעולם. הוא ישפיע על הבנקאות, הביטוח ותחומים נוספים ואנחנו רוצים להיות הגוף שידחוף את התעשייה הזו קדימה".

ההשקעה תבוצע באמצעות ההאב Alignment של סינגולריטים, המתמקד בבלוקצ'יין. ההאב ילווה סטארט-אפים וחברות בשלות יותר שמעוניינות להיכנס לתחום, בכל תהליך ה-ICO (מודל פיננסי וטכנולוגי לגיוס כספים). סינגולריטים הקימה את ההאב יחד עם החברות CoinTree ו-BlockChainIL, והוא ימוקם במגדל אמות אטריום ברמת גן.

לבד מחוגג, ילוו את החברות שישתתפו בתוכנית אוריאל פלד, מנכ"ל CoinTree, וגיא בן ארצי, מייסד BlockchainIL. ההאב מציע One Stop Shop לכל שירותי ה-ICO שסטארט-אפים וחברות בוגרות יותר שמעוניינים להיכנס לתחום הבלוקצ'יין זקוקים להם. שני פרויקטים בוגרי Alignment כבר הגיעו להישגים בתחום: KIK תצא ל-ICO בחודש הבא ו-Stox כבר גייסה 33 מיליון דולר.

טכנולוגיית הבלוקצ'יין מאפשרת לרשת של מחשבים ליצור עסקות ולאמת אותן בצורה מאובטחת, ללא צורך בגורם מרכזי אחד. את אישור העסקות מחליפים בלוקים מוצפנים של מידע, שמאובטחים באמצעות שילוב חכם של קריפטוגרפיה עם טכנולוגיות נוספות. הבלוקצ'יין מתבסס על בסיסי נתונים מבוזרים שאינם תלויים בגוף אחד אלא נמצאים על מספר רב של מחשבים המסונכרנים זה עם זה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בועז

    יבמ מובילה בתחום הזה ועושה דברים מרתקים , הייתי מציע להתמקד בעשייה שלהם ולנסות לחבור אליהם.

אירועים קרובים