ההאקרים שפרצו ל-HBO דורשים שישה מיליון דולר

הפורצים, שהשיגו פרקים של סדרות, את התסריט של פרק עתידי של משחקי הכס ומסמכים פנימיים של ענקית הבידור האמריקנית, משתמשים בחומרים שבידיהם ככופרה

האם HBO תשלם את הכופר? אילוסטרציה: BigStock

ההאקרים שפרצו לפני שבוע לרשתות המחשבים של HBO ושמו ידיהם על לא פחות מ-1.5 טרה-בייט של נתונים שבבעלות החברה, פרסמו שוב מקבץ חומרים שברשותם, ודורשים מ-HBO לשלם כופר בגובה מיליוני דולרים בכדי למנוע פרסומים נוספים.

בסרטון, שהופנה למנכ"ל HBO, ריצ'רד פלפלר, השתמשו ההאקרים בטקסט לבן על רקע שחור בכדי לאיים בחשיפות נוספות אם החברה לא תשלם את מה שהם הגדירו כ-"משכורת של שישה חודשים בביטקוין", ושרמזו שמדובר על לפחות שישה מיליון דולר.

המידע שהופץ עד כה כוללת מה שנראה כתסריטים מחמישה פרקים של משחקי הכס, שאחד מהם הוא ככל הנראה פרק עתידי, וכן את מכלול התכתובות מהחודש האחרון של חשבון המייל של לסלי כהן, סגנית נשיא לתכנון סרטים ב-HBO. למרבית המבוכה, החומרים כוללים גם מסמכים פנימיים, ביניהם דיווח על תביעות משפטיות נגד הרשת ומכתבי הצעות עבודה למנהלים בכירים.

HBO, שהודתה כי נגנב לה "מידע קנייני", מסרה שהיא ממשיכה ועובדת עם המשטרה ועם מומחי אבטחת מידע כדי לחקור את הדברים. הרשת טוענת כי היא עדיין לא מאמינה שכלל מערכת המייל שלה נפגעה בפריצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים