WeWork תשקיע חצי מיליארד דולר באסיה

החברה הודיעה על העמקת הפעילות שלה בדרום מזרח היבשת ובדרום קוריאה, כמו גם על רכישת חברת מתחמי העבודה המשותפים הסינגפורית Spacemob

בימים הזוהרים. אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WeWork ובנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל באותו הזמן. צילום: עומרי שפירא

רק לפני כשבועיים גייסה WeWork סכום של 760 מיליון דולר, והיום (ב') הודיעה החברה כי היא משקיעה חצי מיליארד דולר בדרום מזרח אסיה ובדרום קוריאה. הסכום ייועד להעמקת הפעילות שלה באזורים אלה.

חברת מתחמי העבודה המשותפים מניו-יורק, שבין השותפים בה נמנה אדם נוימן הישראלי, כבר השקיעה באחרונה סכום דומה באסיה, בשתי השקעות: במיזם משותף עם SoftBank ו-Hony Capital להתרחבותה בסין ובמיזם משותף עם SoftBank להבאת WeWork ליפן.

עוד נמסר בהודעת החברה כי היא רוכשת את חברת מתחמי העבודה המשותפים הסינגפורית Spacemob, כולל הצוות שלה, בראשות המנכ"ל, טורוצ'אס "ט." פואד, בסכום שלא נמסר. פואד יהפוך למנהל אזור דרום מזרח אסיה ב-WeWork.

פואד ייסד את החברה בתחילת 2016 והיא פועלת כיום במספר מתחמים בסינגפור. בקרוב היא צפויה לפתוח מתחמי עבודה גם באינדונזיה ובווייטנאם. בעברו שימש פואד בתפקידים בכירים ביאהו (Yahoo) ובסקייפ (Skype).

עוד במסגרת מהלכיה הנוכחיים מינתה WeWork את מאט שמפין, כיום ראש תחום השיווק וההכנסות של החברה באסיה, למנהל פעילותה בדרום קוריאה.

נוימן ושותפו, מיגל מקלבי, הקימו במאי 2008 את GreenDesk – חברה שהציעה שטחי עבודה משותפים "ירוקים". שנתיים לאחר מכן הם מכרו את החברה והקימו את WeWork. מתחם העבודה הראשון שפתחה החברה היה בסוהו שבניו-יורק, כשבמשך השנים היא פתחה 156 סניפים במדינות רבות בחמש יבשות. שישה מאותם סניפים נמצאים בישראל, מהם ארבעה בתל אביב, אחד בהרצליה ואחד בבאר שבע. אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה נמצא אף הוא בארץ ומנהל אותו רון גורה. מנכ"ל WeWork ישראל הוא בנג'י זינגר.

השטח של משרדי WeWork ברחבי העולם מגיע בסך הכול ליותר ממיליון מ"ר, היא מעסיקה כ-15 אלף עובדים ועל קהילתה נמנים כ-120 אלף חברים, בהם יזמים, חברות סטארט-אפ ופרילאנסרים. בנובמבר האחרון פורסם כי מיקרוסופט (Microsoft) תשכן 300 מעובדיה במתחמים של WeWork בניו-יורק.

באחרונה נכנסה החברה לעולם הספורט והכושר ועל פי הדיווחים, היא עומדת לפתוח בקרוב מועדון כושר בבניין משרדים ניו-יורקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים