ליונל ריצ'י אומר "הלו" לזירת השקעות בסטארט-אפים

הזמר המפורסם מצטרף לשורה ארוכה של סלבס שמשקיעים בחברות סטארט-אפ צעירות ומבטיחות, ואף מבטיח לזהות גם יוזמות שמגיעות מחוץ לעמק הסיליקון

זמר ומשקיע. ליונל ריצ'י. צילום: Kathclick, BigStock

ליונל ריצ'י, זמר אמריקני מפורסם וזוכה פרסי גראמי רבים, החליט להשקיע בחברות סטארט-אפ. הראשונה שבהם פיתחה אפליקציה שמאפשרת להזמין רופא הביתה בלחיצת כפתור.

על פי דיווח ב-TechCrunch, ריצ'י טוען שטייקוני ההיי-טק וההשקעות אילון מאסק – מייסד PayPal, טסלה (Tesla) ו-SpaceX, ויורי מילנר – המשקיע הטכנולוגי המשפיע ביותר ברוסיה – הם חברים שלו ומי שמסייעים לו להיכנס להשקעה בסטארט-אפים. לדברי הזמר, "מילנר הוא שהדביק אותי בחיידק. כשאני מדבר איתו, יש לו דבר מרתק אחרי דבר מרתק לספר לי".

הסטארט-אפ הראשון שמשך את תשומת ליבו של ריצ'י ושהוא החליט להשקיע בו פיתח אפליקציה לנייד שנקראת Heal, שמאפשרת למשתמשים בה להזמין רופא לביתם בלחיצת כפתור, באמצעות שירות שנקרא Doctor on demand. ריצ'י סיפר ל-TechCrunch שגדל בטוסקגיי, אלבמה, והיה רגיל לקהילה רפואית מתוחכמת יותר, שרופאיה נהגו לעשות ביקורי בית. "כשנולדים וגדלים באלבמה בקהילה קטנה מכירים את כל הרופאים ואת כל האחיות", ציין.

לאחר ששמע על הרעיון שעומד מאחורי Heal נפגש הכוכב עם מייסד הסטארט-אפ, ניק דסאי, שהסביר לו כיצד הטכנולוגיה והלוגיסטיקה עובדים, וכבש את ליבו.

Heal כבר סגרה סבב גיוס של 55 מיליון דולר, שמלבד ריצ'י בין המשתתפים בו נמצאים פול ג'ייקובס, יו"ר קוואלקום (Qualcomm), וריש טנדון, לשעבר המנהל הכללי של אפליקציות לנייד באמזון (Amazon).

לא ההשקעה הראשונה של ריצ'י בהיי-טק

אם מתבוננים קצת רחוק יותר על ההיסטוריה של ריצ'י בן ה-68 רואים שהוא כבר השקיע מכספו בהיי-טק. למעשה, הוא היה אחד המשקיעים הראשונים של לא פחות מאשר מיקרוסופט (Microsoft).

ריצ'י מתגורר בלוס אנג'לס וסיפר שהוא התרשם מאוד מהאקו-סיסטם של עמק הסיליקון. אלא שלדבריו, הוא מתכנן השקעות נוספות, בסטארט-אפים שמוצאם גם במקומות אחרים, שנראה שגם להם הוא רוצה לומר, או יותר נכון לשיר, "?Hello! Is this me you're looking for".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים