צים מטמיעה SAP HANA על בסיס מערכת ההפעלה של SuSE

מטרת המהלך היא לייעל את עיבוד הנתונים, לאפשר בנייה נכונה של מודלים ולהיות ערוכים לפרויקט להחלפת כלל המערכות התפעוליות של צים במערכת מודרנית ומתקדמת ● ההיקף הכספי: 250 אלף דולר

דורון אופק, מנהל פעילות SuSE בישראל. צילום: ניב קנטור

צים החלה באחרונה בפרויקט הטמעת מערכת HANA של סאפ (SAP) על בסיס מערכת ההפעלה של SuSE, שהיא מבוססת קוד פתוח. ההיקף הכולל של הפרויקט, שמבוצע על ידי HPE, מוערך ב-250 אלף דולר.

מטרת המהלך היא לייעל את עיבוד הנתונים בחברה, לאפשר בנייה נכונה של מודלים עתידיים ולהיות ערוכים לפרויקט רחב מאוד, להחלפת כלל המערכות התפעוליות של צים במערכת מודרנית ומתקדמת.

הפרויקט מכיל שלושה שרתים שונים, בתצורה ייחודית וחזקה במיוחד של שמונה מעבדים לכל שרת. אלה כוללים שרתי פיתוח, QA ו-Production. המערכות החדשות יכניסו לצים מאפיינים של זמינות גבוהה, המאפשרים להרים אוטומטית שרתים שקרסו בלי צורך לערב את צוותי התמיכה הטכנית, ומערכות התאוששות מאסון באתר מנותק, שמאפשרות לשמור גיבוי של המערכת במקרים של קריסות מסיביות או נזקים פיזיים לחומרה.

יצוין כי הפרויקט ייערך בישראל ובגרמניה, והשרתים יפוצלו בין שתי המדינות. החוזה לביצוע הפרויקט נחתם במרץ 2017 והעבודות להקמתו החלו, כאמור, באחרונה. על פי הצפי, תסתיים ההתקנה בתוך מספר חודשים מועט, ואז תעבור צים לפעילות במערכות החדשות.

דורון אופק, מנהל SuSE ישראל, אמר כי "המערכת שמותקנת בימים אלה בצים מפותחת במקור על גבי SuSE Linux, כך שההתאמה של התוכנה לסביבה עובדת בצורה חלקה. מדובר בהתקנות קלות, ללא תקלות, המאפשרות לממש מערכת BI זמינה ומהירה, שמגיעה מראש עם רכיבים המותאמים למערכות קריטיות ובזמינות גבוהה".

לדבריו, "העובדה שתאגידים גדולים בישראל בוחרים לבצע את המעבר מראה על בגרות של השוק הישראלי ועל יכולתו להעריך מוצרים חדשים וליישם אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים