בון תור ותור בוס העלו מערכת ERP לניהול לוגיסטי וכספי

הפרויקט, שבמסגרתו הוטמעה מערכת פריוריטי, בוצע על ידי יעל-טוליפ, והוא שלב ראשון בפרויקט רחב יותר ● היקפו הכספי מוערך בחצי מיליון שקלים

מימין: זאביק פסקין, סמנכ"ל התפעול של יעל-טוליפ, ועפר פלג, סמנכ"ל הכספים של בון תור. צילום: יח"צ

יעל-טוליפ העלתה לאוויר מערכת ממוחשבת חדשה לניהול לוגיסטי וכספי בחברות בון תור ותור בוס שירות המטייל. הפרויקט החל לפני כשנה והמערכת עלתה לאוויר בימים אלה. מדובר בשלב הראשון בפרויקט רחב יותר של היתוך מידע באמצעות כלי BI למנהלים וכלי ניהול החלטות. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בחצי מיליון שקלים.

בון תור מספקת שירותי תחבורה לחברות, מפעלים, מוסדות, בתי ספר ותיירות. המערכת שעלתה לאוויר, של פריוריטי (Priority), מקושרת למערכת תכנון הנסיעות YIT. במסגרת הפרויקט הורחבו היכולות הסטנדרטיות של המערכת והיא כוללת כיום ישויות ותהליכים מעולם הרכב, כולל ממשק נסיעות; ניהול הצעות מחיר והזמנות; הקמת, ניהול ותחזוק רכבים; ניהול נהגים וקבלני הסעות; חיובי קבלנים; והתחשבנויות מורכבות מול לקוחות.

הפתרון שהוטמע מיועד לשיפור תהליכי עבודה ושיפור בקרות ותהליכים הכוללים הצטיידות ברכש, תהליכי חיוב של קבלנים ולקוחות, תיעוד וניהול קשרי לקוחות והצעות מחיר, תהליכי פתיחה והקמת נהגים (שכירים וקבלנים), ניהול עובדים, טיפול ברכבים ותאונות. כמו כן, הם מיועדים לשיפור הבקרה הכספית על כל אחד מהתהליכים, כולל יכולת ניתוח מעמיקה של ביצועי החברה (רווח והפסד) בחתכים של רכבים, סניפים ונהגים.

במערכת משתמשים בשלב זה כ-70 איש והיא פרוסה על פני מספר סניפים של בון תור, שלכל אחד מהם יש תחומי התמחות ופעילויות שונים מהסניפים האחרים. המשתמשים במערכת הם עובדים ומנהלים בסניפים, משתמשי רכש ולוגיסטיקה, כספים והנהלת החברה.

זאביק פסקין, סמנכ"ל התפעול של יעל-טוליפ, אמר כי "זהו פרויקט ראשון מסוגו, שנותן פתרון כולל לחברות בתחום ההיסעים. הפרויקט הצליח בין היתר בזכות שיתוף פעולה ומעורבות גבוהה מצד הנהלת בון תור בכל שלביו. בפרויקט לקחה חלק גם חברת הייעוץ גיליז, שייצגה מקצועית את הלקוח".

לדברי עפר פלג, סמנכ"ל הכספים של בון תור, "אנחנו רואים בטכנולוגיה אמצעי שמאפשר להעניק שירות בטיחותי ויעיל שמותאם אישית ללקוחותינו. לאורך כל השנים, השקענו משאבים רבים בפיתוחן של מערכות טכנולוגיות שונות, המוטמעות בציי הרכבים ובתהליכי העבודה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים