אפל מתכוונת להשיק שירות טלוויזיה ומנהלת מו"מ עם CBS ו-ABC לשותפויות תוכן

החברה מעוניינת לשלב תכנים של שתי הרשתות במכשירי iPhone ו-iPod, במסגרת שירות חדש, שאפל מעוניינת להשיק במהלך 2010, במטרה להתחרות בחברות הכבלים והלוויין בארצות הברית ● המגעים נמצאים בימים אלה בשלבים מוקדמים, וגורמים המקורבים אליהם אמרו, כי ייתכן שהמשא ומתן לא יעלה דבר

אפל (Apple) מנהלת בימים אלה מגעים עם רשתות הטלוויזיה האמריקניות CBS ו-ABC, במטרה להעביר תכנים שלהן במסגרת שירות טלוויזיה חדש שהחברה עובדת בימים אלה על פיתוחו – כך דיווח הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). מקור המקורב למגעים מסר, כי השירות יוצע למשתמשי ה-iPhone וה-iPod תמורת תשלום חודשי, ולאחר רישום מיוחד. המגעים נמצאים, נכון לעכשיו, בשלבים המוקדמים שלהם, ועל פי גורם המקורב למגעים, ייתכן שהם לא יעלו דבר.

החברה שואפת להשלים בקרוב את ההליכים הרגולטוריים הדרושים, ומתכוונת להשיק את השירות עוד במהלך 2010. אם המהלך יצא אל הפועל, השירות החדש של אפל עתיד להתחרות בתחנות הכבלים והלוויין בארצות הברית.

כבר בימים אלה מציעה אפל 50 אלף פרקים של סדרות טלוויזיה, במחירים של בין 99 סנט ל-2.99 דולרים לפרק. החברה אף מציעה את שירות Apple TV, שמאפשר לגולשים שמורידים קבצים מ-iTunes לצפות בהם בסלון שלהם. המשתמשים בשירות יכולים להוריד עונות שלמות של סדרות. כך, למשל, בעלי ה-iPhone וה-iPod ישלמו תמורת העונה הראשונה של הסדרה Glee של רשת FOX מחיר של 49.99 דולרים.

טום ניומר, דובר מטעם אפל, אמר, כי החברה לא מגיבה לשמועות או ספקולציות. גיל שוורץ מ-CBS וקווין ברוקמן מ-ABC לא הגיבו לפניות לקבלת תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים