נטפים הטמיעה פתרון לניהול מכשירים ניידים ואימות של Okta

"הצורך במערכת ניהול זהויות ואימות משתמשים למכלול המערכות הארגוניות שלנו בעולם - הוא הכרח", כך אמר שמעון חקון, דירקטור תשתיות בנטפים

שמעון חקון, דירקטור תשתיות בנטפים

Okta ישראל ערכה פרויקט להטמעת הפתרון שלה לאימות וניהול זהויות בנטפים. הפרויקט החל בספטמבר 2016 והסתיים באחרונה. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מאות אלפי שקלים.

הפתרון מאפשר ניהול  מכשירים ניידים של עובדי החברה, ואימות המשתמשים במערכות הענן הארגוניות שלה ברחבי העולם.

הפתרון של Okta יאפשר למנהלי ה-IT של נטפים לנהל ולבצע את כל הרשאות הגישה ואימות המשתמשים באמצעות ממשק אחיד – עבור כל האפליקציות הארגוניות שלה בענן והמכשירים הניידים של העובדים והמנהלים.

הפתרון מאפשר להתחבר בצורה מאובטחת מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות, אלה שבענן ואלה שברישוי מסורתי – מנקודת גישה אחת בלבד (SSO) מכל מכשיר ומכל מקום. זאת, באמצעות סיסמה אחידה, תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון. הפתרון משרת 4,500 משתמשים של נטפים – בארץ ובעולם.

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל. צילום: יח"צ

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל. צילום: יח"צ

הפרויקט נבע מהצורך של נטפים לפתרון שיענה למגמת BYOD, במסגרתה עובדים מביאים לארגונים את הרכיבים הניידים האישיים שלהם.

מטרת הפרויקט הייתה לאפשר ניהול זהויות למכשירי הסלולר של העובדים ברחבי העולם, ולאחר שבוצעה בחינה מקיפה של הפתרון ושנוכחו ביכולות של פתרון ה-OMM (ר"ת Okta Mobility Management) הוחלט בחברה להרחיב את השימוש גם למכלול המערכות הארגוניות של החברה.

OMM מספק יכולות SSO וכן סביבת עבודה מאובטחת לאפליקציות הארגוניות, ללא התערבות בסביבה הפרטית של המשתמש.

שמעון חקון, דירקטור גלובלי לתשתיות בנטפים, אמר כי "הצורך במערכת ניהול זהויות ואימות משתמשים למכלול המערכות הארגוניות שלנו בעולם, תוך שמירה על חוויית משתמש טובה – הוא הכרח לכל ארגון כיום. הפתרון מעניק לנו את המענה לצרכים שלנו, תוך שמירה על הפעילות השוטפת של המשתמשים וגישה נוחה ליישומים הארגוניים".

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל, אמר כי "הפתרון שהוטמע במסגרת הפרויקט שביצענו, נותן מענה יעיל לחברות דוגמת נטפים, הפועלות בפריסה גלובלית בסביבות משולבות רישוי מסורתי וענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים