"אתה עומד בתור בדואר – ולפתע, רונאלדו מאחוריך"

"השילוט הדיגיטלי מספק הזדמנויות מכירה נוספות לארגונים, ובעיקר - נותן ערך מוסף לבסיס הנתונים של הארגון", אמר דובי שושן, מנכ"ל ובעלים של AVCS, בכנס שערכה החברה ליועצים בתחום השילוט הדיגיטלי

דובי שושן, מנכ"ל ובעלים של AVCS. צילום: יח"צ

"על המסכים בסניפי הדואר הספרדי אתה יכול לראות את כריסטיאנו רונאלדו וקלאודיה שיפר, כשהם כאילו עומדים בתור אחריך. השילוט הדיגיטלי התפתח, וכיום טמון בו פוטנציאל עסקי לארגוני אנטרפרייז מכל הסוגים – לא רק לארגוני קמעונאות", כך אמר דובי שושן, מנכ"ל ובעלים של AVCS.

שושן דיבר בפתח כנס שערכה החברה במשרדיה בקיבוץ גבעת השלושה, ליועצים בתחום השילוט הדיגיטלי. בכנס הוצגו פתרונות ספינטיקס (Spinetix), אותה מייצגת החברה בישראל.

AVCS, ציין שושן, היא מהחברות הבולטות בתחום האינטגרציה למולטימדיה. החברה, אמר שושן, משווקת מגוון רחב של מוצרי שיחת ועידה, לצד מוצרי שליטה, בקרה ומיתוג. "ארגונים נדרשים ללכת לתחום השילוט הדיגיטלי להגדלת המכירות ולטיפול מעמיק בנתונים", סיכם. "חווינו צמיחה בתחום של עשרות אחוזים בשנה החולפת וכך יהיה גם השנה".

ניקולא קנזוביק, סגן נשיא למכירות בספינטיקס, אמר כי החברה חוגגת השנה עשור להקמתה, עם פעילות ב-183 ארצות, ויבמ (IBM) כלקוח מרכזי. כך, ציין, "בחנויות סוני (Sony) מוצגים הפתרונות שלנו, למרות שיש לסוני פתרונות משלה. לקוחות נוספים הם האיחוד האירופי, הפורום הכלכלי בדאבוס, שדה התעופה בבגדד, וצבא ארצות הברית".

"יש לנו כמה חוזקות לעומת המתחרים", אמר קנזוביק. "מערכות השילוט הדיגיטלי שלנו מבוססות יכולות לאינטראקטיביות: בלחיצת כפתור ניתן להעביר אימג'ים".

הוא הוסיף כי "יש לנו אינטגרציה עם מערכות חיצוניות, למשל, מצלמות Axis. אנו מספקים שילוב בין חוזי לבין מצלמה. הקלף המנצח שלנו הוא בקשר בין המערכות שלנו לבין העוזרות האישיות, שעם ציווי קולי – מאפשרות הצגת חוזי מסוים".

ניקולא קנזוביק, סגן נשיא למכירות בספינטיקס. צילום: יח"צ

ניקולא קנזוביק, סגן נשיא למכירות בספינטיקס. צילום: יח"צ

אנו מספקים, אמר, "פתרון כולל של נגנים ותוכנה, לרבות עריכת תוכן וניהול נגנים, פרסום, תזמון והרשאות – והכל בממשק אחד. יש לנו מגוון פתרונות רחב, מסביבות של plug and play ועד להתאמה ברמה גבוהה".

ייחוד ספינטיקס, ציין, "הוא ביכולת להיכנס לארגוני אנטרפרייז. ספינטיקס מביאה ערך מוסף, כי היא מדברת ב'שפה' של מערכי IT בארגונים, ומטפלת בהיבטי רישוי, הרשאות, זיהוי, אבטחת מידע ונותנת לכל בעל תפקיד את הממשק המתאים לו".

לדבריו, "אנו מספקים את היכולת לחבר בין ה-Excel, או נתון שבמערכת ה-ERP הארגונית – ובין השילוט הדיגיטלי. כך, ניתן לעשות יותר עם הנתונים הארגוניים. המערכת מונעת מידע: היא יודעת לקבל את הנתונים ולהציגם מכל מקום, בין אם ב-RSS או SQL מאובטח".

"אנו מאפשרים התאמה לכל סביבה על גבי הפלטפורמה: כך, הארגון, ברצותו – יכול להקרין תמונות מיום הכיף שערכה החברה, או לכתוב 'ברוכים הבאים' לאורח המבקר".

היות שהחברה שווייצרית, אמר קנזוביק, "היא מספקת לנו יתרון בשוק בארצות הברית בתחרות מול ספקיות מסין, שהמוצרים שלהן נחשדים שכוללים רוגלות – או באיכות בינונית".

"אנו מספקים חומרה עם אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר, אמינות ויציבות לאורך זמן". הוא סיכם באומרו כי "אנו היחידים היכולים לעשות וידיאו רב-שכבתי, על ריבוי מסכים, למשל שילוב של טקסט וחוזי. יש לנו יכולת לחיבור השילוט למערכות היקפיות, כמו תאורה, ויש לנו יכולות רזולוציה משתנות".

הזדמנויות עסקיות לארגוני אנטרפרייז

שרון שמר, מהנדסת מערכות ב-AVCS, אמרה כי "תחום הקמעונאות אוחז בנתח שוק של 40% מהשילוט הדיגיטלי – וצומח הכי מעט. יש פה הזדמנויות עסקיות חדשות אל מול ארגוני אנטרפרייז. שילוט דיגיטלי עונה על כמה צרכים: הוא חוסך זמן, הוא בעל ערך, משפר חוויה, משפיע ומבדל".

שרון שמר, מהנדסת מערכות ב-AVCS. צילום: יח"צ

שרון שמר, מהנדסת מערכות ב-AVCS. צילום: יח"צ

באחרונה, אמרה שמר כי "התקבלנו לגוף GPA, מה מאפשר לנו לבצע פרויקטי שילוט דיגיטלי בחברות בינלאומיות".

היא ציינה כמה מהיתרונות של ספינטיקס: "יש 250 ווידג'טים, לרבות שעון RSS ונתוני מזג אוויר, שכל אחד יכול לעשות להם התאמה, גם אם אינו מהנדס מערכות, כי הכל פותח ב-Java. הווידג'טים הם חינמיים, מבטיחים תוכן דינאמי ומשתנה כל הזמן, ומתקבלים בהשקעה נמוכה של זמן וכסף מצד הלקוח – לאחר ההטמעה הראשונית".

ספינטיקס, סיכמה שמר, "מספקת יכולות אינטגרציה פשוטות, עם רכיבים מיוחדים, התאמה ללקוח, שירותים נילווים, אינטראקטיביות ויכולות קישור. השילוט הדיגיטלי מהווה רווח פוטנציאלי לעסקים".

"בעולם המודרני קצב התוכן המשתנה גדל במהירות ונדרש לתת ללקוחות פתרונות שילוט שיתאימו לקצבים היום, שילוט שישרת את הלקוח לאורך זמן, שילוט מוכוון IT. היום השוק התקדם: הלקוחות רוצים יותר מ'תן לי מסך על הקיר'. ספינטיקס מעניקה לנו את היכולת לעשות זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים