"סייבר הוא לא סיסמה – הוא נמצא בכל מקום"

לדברי דוד ביסמוט, NesPRO, "הגנת סייבר היא המפתח לקידמה ולהתפתחות טכנולוגית - ארגון שלא יהיה מוכן לאיומי הסייבר - לא ישרוד"

דוד ביסמוט, מנהל תחום טכנולוגיות סייבר ומערכות ניהול, NessPRO. צילום: נדב כהן יהונתן

"סייבר היום זו לא סיסמה, כאשר אנו מביטים על מה שקורה בעולם הסייבר, מבינים כי זה נמצא בכל מקום, זה משהו שנוגע לאבטחת מידע ולהגנת הפרטיות של כולם – ראו מה קרה במערכת הבחירות בצרפת", כך אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום טכנולוגיות סייבר ומערכות ניהול, NessPRO.

ביסמוט דיבר בכנס הסייבר של NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג'), באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס תל אביב, תחת הכותרת Cyber for C level.

"הגנת סייבר היא המפתח לקידמה ולהתפתחות טכנולוגית" אמר ביסמוט. "ארגון שלא יהיה מוכן לאיומי הסייבר – לא ישרוד".

לדברי ביסמוט, "המהפיכה הדיגיטלית שאנו חווים, הדהירה לענן שלא ניתנת לעצירה, התחרות אשר דורשת להעמיד שירותים חדשים on demand ולעבור שינויים ארגוניים תוך כדי תנועה, ומנגד האתגר להבטיח הגנת סייבר תמידית, הופכים את עולם הסייבר לעדיפות עליונה של כל ארגון".

הוא סיים באומרו כי "כנס זה מהווה ציון דרך חשוב מאוד המציין את המעורבות של NessPRO כשותף סייבר אסטרטגי של לקוחותינו".

בכנס הכריזו NessPRO ומיקרוסופט (Microsoft) ישראל על שיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת שיתוף הפעולה תציע NessPRO את מוצרי הגנת הסייבר של מיקרוסופט במסגרת סל מוצרי אבטחת המידע שהיא משווקת.

"תחום הסייבר ב-NessPRO, המציע מגוון רחב של פתרונות להגנת סייבר מתוצרת חברות מובילות בארץ ובעולם, מציע ללקוחות החל מהיום – ליישם ולהשמיש מערכות הגנת סייבר של מיקרוסופט" אמר ביסמוט, "מדובר בנדבך נוסף בשיתוף פעולה רב-שנים בין נס למיקרוסופט ישראל".

יוסי שרון, סמנכ"ל עסקים ושותפים במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

יוסי שרון, סמנכ"ל עסקים ושותפים במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

יוסי שרון, סמנכ"ל עסקים ושותפים במיקרוסופט ישראל, אמר כי "השותפות עם נס היא ארוכת שנים ופועלת במימדים רבים, כאשר עתה נוסף אליה מימד הגנת הסייבר". שרון ציין כי מוצרי הסייבר סקיורטי המובילים של מיקרוסופט משתמשים בטכנולוגיה שמפותחת בישראל. מיקרוסופט ביצעה בשנתיים האחרונות חמש רכישות משמעותיות של חברות ישראליות, שלוש מתוכן בתחום הסייבר.

אילנית אפק-דובקס, מנהלת קבוצת השותפים, מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

אילנית אפק-דובקס, מנהלת קבוצת השותפים, מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

אילנית אפק-דובקס, מנהלת קבוצת השותפים, מיקרוסופט ישראל, תיארה את השותפות של החברה עם נס. "שתי החברות", ציינה, "מקיימות שותפות רבת שנים בתחומי רישוי התוכנה ופתרונות מחשוב וענן מתקדמים. באחרונה החליטו השתיים על עריכת שתוף פעולה גם בתחום הגנת הסייבר. כך, NessPRO תשמש 'יועצת אמינה' ללקוחותיה בתחום הגנת הסייבר – עם פתרונות מיקרוסופט, והיא תציע פתרונות שונים על גבי הענן של מיקרוסופט – Azure ,Office 365 ,EMS ו-Windows 10".

לדברי אפק-דובקס, "מיקרוסופט פעילה באופן נרחב בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר ומשתפת פעולה עם חברות סטארט-אפ וחברות גדולות בתחום. מיקרוסופט העולמית משקיעה יותר ממיליארד דולר בשנה במחקר ופיתוח פתרונות סקיוריטי".

אפק-דובקס סיכמה כי "תחום הגנת הסייבר נחלק לשלושה מימדים: הגנה על נתונים, משתמשי קצה ומערכות; זיהוי חדירה, ותגובה מהירה והשבת המערכות למצב תקין – במהירות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים