פסגה תטמיע את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט בטבע נאות; ההיקף: כשני מיליון שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט תוטמע מערכת ה-ERP בחברה הבת, נעלי דפנה, ורק בשלב השני תוטמע המערכת בכל התשלובת ● בכל אחד מהשלבים יוטמעו מודולים של ייצור, מכירות, פיננסים, לוגיסטיקה, ורכש ● מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות: "לאחר הטמעת המערכת, נהיה חברה זריזה יותר, רזה יותר, ונגיב מהר לדרישות המשתנות בתחום העסקי"

יצרנית ומשווקת הנעליים טבע נאות תטמיע את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft). את הפרויקט, בהיקף של כשני מיליון שקלים, תנהל ותיישם פסגה, בשיתוף מומחי Prodware ישראל. פסגה מוסמכת על ידי מיקרוסופט ליישום הפתרון הוורטיקאלי ללקוחות בתחום הטקסטיל והאופנה.

הפרויקט בטבע נאות מחולק לשני שלבים. השלב הראשון כולל את הטמעת מערכת ה-ERP בחברה הבת נעלי דפנה. שלב זה החל לפני כחודש וצפוי להסתיים במחצית 2010. השלב השני של הפרויקט כולל הטמעה של מערכת ה-ERP בכלל התשלובת של טבע נאות, וצפוי להתחיל באוגוסט 2010. אז תותאם המערכת לפעילות החברה בחו"ל. במהלך 2010 יחל השלב השלישי והאחרון, שיכלול הטמעת מודולים משלימים כדוגמת PLM, ניהול קשרי לקוחות, משאבי אנוש, ואחזקה.

בכל אחד מהשלבים יוטמעו המודולים הבסיסיים, המכונים Core, ואשר כוללים מודולים של  ייצור, מכירות, פיננסים, לוגיסטיקה, ורכש. בנוסף, מודול האופנה במערכת ה-ERP של מיקרוסופט, שיוטמע אף הוא, יאפשר לטבע נאות יכולות של טיפול בנושא המוצרים עצמם, דוגמת גודל, גזרה, צבע, ועוד.

טבע נאות מסרה, כי החליטה לבצע את השדרוג במערכות ה-IT בשל הרחבת רשת החנויות שלה בישראל, שתכלול עד סוף השנה כשישים חנויות, לצד הרחבת הפעילות הבינלאומית של החברה. ההטמעה תתמוך ביעדי הצמיחה של הארגון ובכניסה לתחומי פעילות חדשים, כגון גרביים וייבוא מותגי נוחות מחו"ל (ג'וזף סייבל, Sanita וטרזיה). בנוסף, תאפשר המערכת קבלת מידע עסקי אמין, זמין ועדכני; תאפשר השגת שפה ארגונית אחידה ותהליכים אחידים; תתרום למיקוד בניתוח המידע, טיוב הפעילות העסקית ושיפור של תהליך קבלת ההחלטות.

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות, אמר, כי "מדובר בפרויקט חוצה ארגון ויבשות, שמטרתו לתמוך באסטרטגית הצמיחה של החברה. זהו פרויקט המשלב פעילות קמעונאית של רשת חנויות הן בישראל והן בעולם, לצד מערכי ייצור בישראל ובגרמניה ותקשורת עם מפיצים בחו"ל". הוא הוסיף, כי "לאחר הטמעת המערכת, נהיה חברה זריזה יותר, רזה יותר, ונגיב מהר לדרישות המשתנות בתחום העסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים