האקר גנב את העונה החדשה של כתום זה השחור החדש

ההאקר, ככל הנראה נער בן 14, פרץ למחשבים של חברת הפקה שעובדת עם נטפליקס ודורש כופר תמורת שחרור הפרקים ● העונה החדשה אמורה לעלות ב-9 ביוני

כתום זה הנפרץ החדש. צילום: Bigstock

האקר שמכנה את עצמו Dark Overload גנב פרקים מהעונה החדשה של הסדרה כתום זה השחור החדש, לאחר שפרץ למחשבים של חברת הפקה שעובדת עם נטפליקס (Netflix). הוא דורש מהחברה כופר ומאיים כי אם הוא לא יקבל אותו – הוא יעלה לרשת את העונה, שאמורה לעלות לאוויר ב-9 ביוני.

ככל הנראה, הפריצה אירעה בתחילת פברואר, וכעת הוא הציב בפני החברה את הדרישה בפעם השנייה. הדיווחים על מספר הפרקים שאותם גנב ההאקר סותרים ונעים בין אחד לכל העונה, ובחלק מהם אף נטען כי הפרקים שוחררו לאתר Pirate Bay. ההאקר עצמו טען כי הוא שחרר פרק אחד.

סכום הכסף אותו דורש Dark Overload לא נמסר, אולם ההערכות בשוק טוענות כי מדובר בעשרות אלפי דולרים, שאותם הוא דורש לקבל בביטקוין (Bitcoin). עוד נפוצו הערכות כי ההאקר הוא נער בן 14, חובב אנימה וחסר כישורים חברתיים.

הפריצה עלולה לגרום לנטפליקס נזק רב, שכן היא בונה על העונה החדשה של כתום זה השחור החדש להשגת היעד שלה: הגדלת מספר המנויים ברבעון הנוכחי ב-3.2 מיליון איש. לא ברור אם בעקבות הפריצה תשנה החברה את תאריך עליית העונה החדשה לאוויר. בהצהרה ששחררה היא כתבה כי "אנחנו מודעים למצב. נגרמה פגיעה באבטחה של חברת הפקה שמספר אולפני טלוויזיה משתמשים בשירותיה. רשויות החוק הרלוונטיות מעורבות בנושא".

ההאקר רמז בציוץ בטוויטר (Twitter) שכתום זה השחור החדש היא לא הסדרה היחידה שיש לו פרקים ממנה ושרשתות נוספות יסבלו מנחת זרועו. "הו, יהיה לנו בקרוב הרבה כיף. אנחנו לא משחקים יותר משחקים", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים