גם אקסנצ'ר אופטימית: צופה שארגונים יגדילו את הוצאות הטכנולוגיה בשנת 2010

על פי סקר ה-IT השנתי של חברת הייעוץ, 47% מהמנמ"רים השיבו שהגידול בהוצאות יהיה רק בתחומים מסוימים, ואילו 10% סבורים, כי הוא יתבטא בכל תחומי ההוצאות הארגוניות ● לעומתם, 61% מהמנהלים שאינם מתחום ה-IT סברו, כי הוצאות הטכנולוגיה שלהם יגדלו בשנה הבאה ● עוד עולה מהנתונים, כי 72% מהמנמ"רים סבורים שהארגונים שלהם רואים ב-IT נדבך חיוני להצלחת מאמצי ההתאוששות הכלכלית של הארגון

מרבית המנמ"רים סבורים, כי הוצאות הטכנולוגיה של הארגונים שלהם יעלו בשנה הקרובה. מתוכם, 47% השיבו שהגידול בהוצאות יהיה רק בתחומים מסוימים, ואילו 10% סבורים, כי הוא יתבטא בכל תחומי ההוצאות הארגוניות. לעומת זאת, 61% מהמנהלים שאינם מתחום ה-IT חוזים גידול רב יותר בהוצאות הטכנולוגיה של הארגונים שלהם. הנתונים פורסמו במסגרת סקר ה-IT העולמי, שקיימה אקסנצ'ר (Accenture) בשיתוף EIU – חטיבת המודיעין של האקונומיסט (Economist).

עוד עולה מהנתונים, כי 72% מהמנמ"רים סבורים שארגוניהם רואים ב-IT נדבך חיוני להצלחת מאמצי ההתאוששות הכלכלית של הארגון, ומייחסים ערך רב יותר לתפקוד ה-IT לעומת התקופה שקדמה למשבר הכלכלי.

כשנשאלו לגבי שלושת האמצעים היעילים ביותר להפחתת עלויות היישום של פרויקטי IT, הצביעו המשיבים על הנקודות הבאות: וידוא הרלוונטיות העסקית של הפרויקט; החלפת מערכות קיימות או ייעולן; ומעבר לפלטפורמות פתוחות.

בנוסף, 81% מהמנמ"רים שנסקרו השיבו שהלחץ המופעל עליהם לספק פרויקטים המשלבים גמישות גדול יותר מאשר בעבר. בראש סדר העדיפויות שלהם צוינו טכנולוגיות וירטואליזציה ואיחוד שרתים (44%), כאשר הם דירגו את הוירטואליזציה באותה דרגת חשיבות כמו שירות וקשרי לקוחות. בנוסף, צופים המנמ"רים הוצאות גדולות על מימון עסקאות מקוונות באינטרנט (32%) ופרויקטי SOA – ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (31%).

הסקר כלל יותר מ-550 מנהלים בכירים בארצות הברית, אנגליה, אירלנד, גרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים