בעקבות שערוריית טייגר וודס: אקסנצ'ר ניתקה את היחסים עם כוכב הגולף

"נוכח האירועים בשבועיים האחרונים, ולאחר שהפעלנו שיקול דעת קפדני, הגענו למסקנה שהוא כבר אינו הדמות המתאימה לייצג אותנו בפרסומים", נכתב בהודעה שפרסמה אקסנצ'ר ● זאת, לאחר שוודס הודה, כי ניהל רומנים עם נשים מחוץ למסגרת הנישואין

ענקית הייעוץ ומיקור-החוץ אקסנצ'ר (Accenture) הודיעה אתמול (א'), כי בעקבות החשיפה של מערכות היחסים שניהל כוכב הגולף טייגר וודס מחוץ לנישואין, היא תסיים את הסכם החסות שנתנה לו. כך, תופסק הופעתו של וודס בפרסומות של אקסנצ'ר בעיתונות המודפסת, בטלוויזיה ובאינטרנט.

"נוכח האירועים בשבועיים האחרונים, ולאחר שהפעלנו שיקול דעת קפדני, הגענו למסקנה שהוא כבר אינו הדמות המתאימה לייצג אותנו בפרסומים", נכתב בהודעה שפרסמה אקסנצ'ר.

ההודעה של אקסנצ'ר פורסמה יממה לאחר שיצרנית מוצרי הגילוח ג'ילט (Gillette) הודיעה, כי תגביל את הופעותיו של וודס בפרסומיה, ולאחר שוודס עצמו הודיע, כי יפרוש מהגולף כדי להתמקד בשיקום חייו האישיים.

הודעתה של ג'ילט, אשר נמצאת בבעלות קונצרן פרוקטר אנד גמבל (Procter & Gamble), הייתה סימן ראשון לכך שהפרשה עומדת לפגוע במעמדו השיווקי של שחקן הגולף המוביל בעולם. וודס נחשב לספורטאי העשיר בעולם, ולראשון שהכנסותיו הגיעו למיליארד דולרים. ההערכות הן, כי הוא הרוויח מהסכמי חסות שונים כמאה מיליון דולרים לשנה.

וודס הודה, כי לא היה נאמן לאשתו, אלין נורדגרן, וכי לאורך השנים ניהל מערכות יחסים רבות שגרמו לטלטלות בחיי הנישואין שלו. מפרסמים ונותני חסות גדולים אחרים, ובהם נייקי (Nike), פפסי (Pepsi) ו-Electronic Arts הודיעו, כי יוסיפו לעמוד מאחורי וודס. לעומתן, AT&T אמנם הביעה תמיכה בוודס ובמשפחתו, אולם הודיעה במקביל, כי היא בוחנת את המשך היחסים עמו. שידור הפרסומות שלה בכיכובו של וודס בשעות השיא בטלוויזיה הופסק.

הפרשה החלה בעקבות תאונת דרכים קלה שאירעה סמוך לביתו של וודס בפלורידה ב-27 בנובמבר. על פי השמועות, שנפוצו במהירות, נבעה תאונת הדרכים מוויכוח בין וודס לאשתו על היחסים שניהל מחוץ למסגרת הנישואין. באתר האינטרנט שלו ביקש וודס ביום ו' האחרון סליחה ממעריציו והודיע, כי הוא פורש מהגולף לתקופה מסוימת כדי "להתמקד בתפקוד טוב יותר כבעל, אב ואדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים