"יש להמשיך מה-ERP המסורתי לעבר המסע הדיגיטלי"

לדברי רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ ב-נס, "גבולות מערכות ה-IT היטשטשו - מערכות ה-ERP אינן עומדות לכשעצמן, אלא הן חלק מהמסע הדיגיטלי שכל ארגון נדרש לערוך"

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ בנס. צילום: יח"צ

"ב-2015 הבחנו שארגונים, בעיקר גדולים, מנסים להבין את הכלכלה הדיגיטלית. זו טומנת בחובה התמודדות עם עולמות חדשניים: רב-ערוציות, Big Data, ניתוח צופה פני עתיד – Analytics ואינטרנט של הדברים", כך אמר רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ (SAP), נס.

לדבריו, "רבים מהארגונים נמצאים כבר בתוך העשייה הדיגיטלית, ואחרים – בהליכי חשיבה ותכנון לתחום. כחלק מהסיוע שלנו לארגונים לפצוח במסע לא פשוט זה – נס מציעה חבילות ייחודיות לעולם S4/HANA של סאפ".

עד לפני שנתיים, אמר הופמן, "עסקנו בחטיבה בעיקר בפרויקטי ERP מסורתיים, מחשוב של תהליכי לוגיסטיקה, כספים, משאבי אנוש ועוד. מאז, יותר ארגונים שהטמיעו מערכות ERP של סאפ – מתחילים לעבור לפתרונות ליבה עסקיים, המשלבים פתרונות דיגיטליים".

רצון לתמוך בגמישות וניידות

ארגונים כיום, אמר הופמן, "נדרשים להתקדם ולבצע תהליכים עסקיים ביתר יעילות. אלה שיש להם ERP של סאפ, מזהים את ההזדמנות בהטמעת פתרונות ליבה עסקיים, על בסיס המערכות הקיימות. התועלת למנמר"ים היא בצמצום הממשקים וביזור המערכות. התועלת למקבלי ההחלטות היא בקבלת יותר מידע, בקבלת מידע בזמן אמת, שיתמוך ביכולת לנתח ולקבל החלטות. זאת לצד הרצון לתמוך בגמישות וניידות – מה שמעניקה תשתית SAP HANA".

"אנו מציעים S4/HANA, המשלב פתרונות דיגיטליים וממשק משתמש חדשני. אנו מעמיקים את היכולות שלנו עם פתרונות ליבה של בילינג, ISH לבתי חולים, פתרונות דיגיטליים כגון חשבוניות אלקטרוניות, EPM – תכנון דו"חות ותכנון תקציב, לסמנכ"לי הכספים. בנוסף, תחום האינטרנט של הדברים תופס תאוצה, ואנו משלבים את פתרונות של הענן של סאפ, לטובת שכבות האנליטיקה והעיבוד. עבור ארגונים קטנים אנו מציעים חבילות בענן של סאפ ובסביבות ענן אחרות, כגון Azure של מיקרוסופט (Microsoft)".

מנועי צמיחה

לדברי הופמן, "אנו מזהים את הדרישות הדיגיטליות הצומחות בשוק, ומגיבים בהתאם. ישנם כמה מנועי צמיחה: בעולם הבילינג; פתרונות לסמנכ"ל הכספים; ארגוני בריאות וענן. מערכות הבילינג בנויות כיום בארגונים רבים טלאי על טלאי – מפתרונות שונים, והארגונים חוששים מקריסת הידע. בחברת החשמל, בעיריית תל אביב-יפו ובעוד לקוחות מרכזיים של נס, כל תהליך הבילינג מבוסס כיום על סאפ".

"אנו עורכים פרויקטים בעולם ה-CFO, כולל איחוד דו"חות והפעלת CRM על בסיס סאפ, לצד מערכות ליבה פיננסיות לחברות ביטוח, בנקים ועוד. גם פרויקטים בתחום החיזוי האנליטי מתחילים לתפוס תאוצה. באמצעות כלי חיזוי ניתן לנתח ולחזות צרכים על בסיס HANA, עם שילוב חיישני אינטרנט של הדברים ו-Big Data. כך, אנו מתחילים לשבץ פתרונות CRM בענן, במקביל לפעילות עניפה של CRM ברישוי מסורתי".

"אנו אינטגרטור מוביל בישראל של סאפ זה כמעט שני עשורים", אמר הופמן, "ומציעים חבילות ייחודיות לעולם S4/HANA של סאפ. בשל תוכניות המימון שלהם, מודלי הרישוי הגמישים בענן והעלות בת ההשגה, אנו פותחים דלת גם לארגוני ביניים, ואף קטנים יותר".

להכין כבר היום את התשתית לדור הבא

"לצד מאות מומחים ויועצים המובילים תהליך מקצה לקצה בעולמות הסאפ, אנו מציעים ללקוחות מודלים מתקדמים: מעבדת ענן חדשנית להתנסות בעולמות HANA, לשכת שירות לעולם התחזוקה, הפיתוח, היישום וליווי המשתמשים. נס מבינה את צורכי הליבה של הלקוחות ומשלבת בין מומחיות טכנולוגית וחיבורה לצד העסקי".

ארגון הבוחר בנס, ציין הופמן, "יקבל מאיתנו ראייה קדימה לעולם החדשנות, עם תמיכה בתהליכים העסקיים והתפעוליים שלו. מאחורי הפתרונות שלנו יש תמיכה, התייעלות ותגובה מהירה לצורכי שוק משתנים".

כיום, סיכם הופמן, "גבולות מערכות ה-IT היטשטשו. מערכות ה-ERP אינן עומדות לכשעצמן, אלא הן חלק מהמסע הדיגיטלי שכל ארגון נדרש לערוך. נס מסייעת לארגונים להתמודד עם הכלכלה הדיגיטלית, ולהכין כבר היום את התשתית לדור הבא של ניהול המידע בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים