כחול לבן וסייבר: רדוור רוכשת את Seculert הישראלית בעשרות מיליוני שקלים

Seculert מספקת פתרון אבטחה מבוסס ענן במודל תוכנה כשירות, ומציעה ללקוחות התראות בזמן אמת על איומי סייבר גלובליים, העלולים להשפיע גם על הרשת הפנימית שלהם

דוד אביב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של רדוור. צילום: קובי קנטור

רדוור (Radware) הישראלית, הפועלת בתחומי אבטחת סייבר ושליחת אפליקציות, רכשה את Seculert הישראלית. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו שבשל העובדה שבנרכשת הושקעו 15 מיליון דולר, הרי שתג המחיר עמד על כ-20 מיליון דולר לפחות.

הנרכשת היא ספקית תוכנה מבוססת ענן, אשר מספקת הגנה נגד פריצות לרשתות ארגוניות וחילוץ נתונים. היא מספקת ללקוחות מודיעין על המערכות שלהם שנגועות בנוזקות לסוגיהן – שלא התגלו על ידי מערכות האבטחה הקונבנציונליות שיש בארגון.

Seculert מספקת פתרון אבטחה מבוסס ענן במודל תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה ללקוחות התראות בזמן אמת על איומי סייבר גלובליים, העלולים להשפיע גם על הרשת הפנימית שלהם.

הפתרון של Seculert מבוסס על זיהוי בוט מאסטרים (שרתים המפעילים מחשבים הנגועים בנוזקות) וניתוח התעבורה שלהם. החברה הנרכשת פיתחה מנוע חיפוש חזק ובעל יכולת גידול, על בסיס טכנולוגיית Hadoop, לטובת התמודדות עם מידע עצום.

Seculert נוסדה ב-2009 על ידי ארבעה יוצאי חברות אבטחה ישראליות – רון קרייצמן (לשעבר סמנכ"ל הכספים של פינג'אן), אלכס מילשטיין, סמנכ"ל התפעול (לשעבר סמנכ"ל תפעול בפינג'אן), דודי מתות (יוצא צ'ק-פוינט שכיהן כסמנכ"ל שיווק מוצר בסאנדיסק) ואביב ראף (חוקר אבטחת מידע בפינג'אן ולאחר מכן מנהל מעבדות המחקר של RSA), המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות.

על לקוחותיה נמנות חברות מתחום הפיננסים, הטלקום, הבידור ועוד.

איתור של מבצעי תקיפה חשאיים

על פי רדוור, "הרכישה מקדמת את מערכת סיכול ההתקפות של רדוור, באמצעות גישה לטכנולוגיית למידה חישובית מוגברת וכלים לניתוח Big Data. אלה מאפשרים לחברה לבצע ניתוח איומים מתקדם".

עוד הוסיפה הרוכשת כי "באמצעות מינוף פלטפורמת ה-Big Data של  Seculert, נרחיב את היצע הפתרונות שלנו, על ידי הוספת כלים מתקדמים לניתוח איומים, המבוססים על ניתוח התנהגותי ולמידה חישובית, תוך שימוש בעיבוד בקנה מידה נרחב".

דוד אביב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של רדוור, אמר כי "Seculert תאפשר לנו למנף טכנולוגיית למידה חישובית ואת פלטפורמת אבחון הנתונים – על מנת להרחיב את מומחיות הליבה שלנו. זאת, מעבר לניתוח התקפות ולניתוח איומים. הרכישה תרחיב את המבט הפנורמי שלנו על מרכז הנתונים".

הוא הוסיף כי "יכולות אלו מרחיבות את סיכול ההתקפות של רדוור, מזמן אמיתי וזמן קרוב, ליכולות הכוללות איתור של מבצעי תקיפה חשאיים".

רדוור צופה שהרכישה לא תשפיע על הכנסותיה בשנת 2017.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניסו

    על מה אתם מברברים רדוור רכשו צוות סופר מקצועי שיתרום רבות לחברה !

  2. שרון לייב

    עסקה טובה שתחזק מאד את מערך סייבר של רדוור . בהצלחה

  3. Jeff

    ספק גדול אם בכירי רדוור מכירים את הפרטים הקטנים והעסיסים בעסקה . ספק גדול

  4. דוד כגן

    ספק גדול אם בכירי רדוור מכירים את הפרטים הקטנים והעסיסים בעסקה . חה חה חה

  5. Jeff

    הפוטנציאל גדול, הניהול כניראה לא היה משהו , מענין אם רדוור ידעו לתקן

  6. דוד

    זה סיקול ממוקד של רדוור ? הרכישה לצורך חיסול המתחרה עצמו ?

  7. דוד כגן

    לא נראה לי שהמייסדים מבינים באמת את התחום

אירועים קרובים