זוכי תחרות תמונות סלפי יעטרו מיצג פרצופים באמפיתיאטרון רומי עתיק

רשות הטבע והגנים משיקה את תחרות הפרצופים בפייסבוק ומזמינה את הגולשים לשלוח תמונות סלפי שלהם ● ציורי פרצופי הזוכים יזכו לעטר את מיצג הצופים הקבוע באמפיתיאטרון באזור המתחדש של גן לאומי בית גוברין

הדמיית המיצג באמפיתיאטרון הרומי העתיק בעיר בני החורין שבגן לאומי בית גוברין. קרדיט: נעם נדב

רשות הטבע והגנים מזמינה את הקהל הרחב לקחת חלק בתחרות פרצופים ייחודית שהיא משיקה בדף הפייסבוק (Facebook) שלה, במסגרתה תמונות הסלפי שיישלחו על ידי הגולשים וייבחרו, יזכו לעטר את מיצג הצופים הקבוע באמפיתיאטרון הרומי העתיק באזור המתחדש של גן לאומי בית גוברין – עיר בני החורין.

המיצג, שיהיה חלק מטריבונת האמפיתיאטרון במתחם החדש, הוא חלק מפרויקט ההתחדשות למען הקהל הרחב שמקדמת רשות הטבע והגנים בגן לאומי בית גוברין ויושק בקרוב. מעבר לחמשת הפרצופים שייבחרו, המיצג יכלול גם דמויות נוספות המשקפות את רוח התקופה ההיסטורית.

כל מה שהגולשים צריכים לעשות כדי להשתתף בתחרות זה לשלוח תמונת סלפי שלהם כתגובה בפוסט תחרות הפרצופים בדף הפייסבוק של רשות הטבע והגנים, ולכתוב הסבר קצר – עד 10 מילים, למה הם צריכים להיות אלו שפרצופם יתנוסס בגאון בקהל הצופים המאויר ובכך להיות חלק מהנוף ההיסטורי של גן לאומי בית גוברין.

מתיחת פנים

בתום התחרות, חמש תמונות הסלפי שיזכו למספר הלייקים הכי גבוה, יזכו לאיור מקצועי על ידי הקומיקסאי והמאייר נעם נדב, וישולבו כאמור במיצג. בנוסף יזכו בעלי חמשת הפרצופים הזוכים גם בכניסה אישית חינם למשך שנה ל"עיר בני החורין" וכן ארבעה כרטיסי כניסה חד פעמיים כדי לחלוק את התהילה עם המשפחה והחברים.

ההשתתפות בתחרות מיועדת לבני 18 ומעלה. המועד האחרון למשלוח התמונות הוא ב-31 בינואר, בחצות.

לדברי ד"ר אייל מטרני, ממונה תחום קהל וקהילה במחוז מרכז של רשות הטבע והגנים, "תחרות הפרצופים בפייסבוק הושקה כחלק ממטרה לחשוף כבר את הקהל הרחב למתחם 'עיר בני החורין' בבית גוברין, שהנו חלק מעניין וחשוב באתר, שעד כה היה יחסית פחות מתוייר".

"כחלק ממגמה שהולכת וגוברת ברשות הטבע והגנים בשנים האחרונות, אנו עורכים מתיחת פנים ופרויקטי שדרוג במגוון רחב של אתרים במטרה לעדכן ולחדש אותם כך שיהפכו ליותר מושכים ונגישים לקהל הרחב עם מוקדי עניין מרשימים ומרהיבים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים