חדש בניו-יורק: בכל תחנות הרכבת התחתית – Wi-Fi ושירותים סלולריים

חיבור אינטרנט אלחוטי ושירותי טלפון לניידים מגיעים סוף סוף לכל תחנות הסאבווי הניו-יורקי, כך על פי הודעה שנמסרה לתקשורת מטעם המושל

מחוברים תמיד. הרכבת התחתית בניו-יורק. צילום: BigStock

דווקא בניו-יורק העצומה והמודרנית השירות הסלולרי והחיבור האלחוטי לאינטרנט בתוך תחנות הרכבת התחתית, שדרכן נוהרים מיליוני אנשים מדי יום, היה עד כה גרוע. ממש ממש גרוע. אבל עכשיו העידן החשוך מסתיים והעיר מיישרת סוף סוף קו עם הקדמה ועם כל מה שהיא דורשת מהמטרופולין הכי דומיננטית בעולם.

החל מה-9 בינואר, יזכו 5.7 מיליון בני האדם שמשתמשים מדי יום ביומו במערכת הרכבת התחתית של התפוח הגדול, לגשת לרשת ה-Wi-Fi ולקבל שירות טלפון במכשירים הסלולריים שלהם מכל ארבעת הספקיות הגדולות שפועלות במדינה – AT&T, Verizon Wireless, T-Mobile וספרינט (Sprint), בזמן שהם נמצאים במחילות התת-קרקעיות של הרכבת התחתית, כך הודיע מסר לתקשורת ולאזרחים שהגיע מטעם המושל אנדרו קואומו.

עונים סוף סוף לצרכים של הדור הבא

"על ידי הבאת שירות Wi-Fi ושירות לסלולר, לפני המועד שנקבע, אנחנו מתכננים מחדש את תחנות הסאבווי שלנו כך שיענו על הצרכים של הדור הבא", כתב קואומו בהצהרה.

שירות הסלולר היה אמנם פעיל עד כה בתחנות רכבת רבות, אך החיבור האלחוטי המכונה Transit Wireless Wi-Fi פעל עד היום ב-277 תחנות הרכבת התחתית בלבד מתוך 468 התחנות הקיימות בסאבווי.

על פי משרד המושל, כמעט כל תחנת רכבת תחתית חוברה עם התחנה הסופית – רחוב קלארק על קווים 2 ו-3 בברוקלין – והשדרוגים יחלו לפעול ממחר (ב'). היחידות שנשארו מנותקות עדיין הן ארבע תחנות שנמצאות נכון להיום בשיפוץ, ואף הן יחוברו ברגע שיסתיימו העבודות המתבצעות בהן.

רשות התחבורה המטרופולינית (The Metropolitan Transportation Authority) האיצה את הפרויקט לאחר שבתחילת שנת 2016 הנחה המושל קואומו את הרשויות להקדים ולחבר את הרכבת על כל תחנותיה לאינטרנט ולשירות הסלולר, בכדי שבשנת 2017 תתאים מערכת התחבורה של העיר כראוי לצורכי הנוסעים בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים