האם סמסונג שוקדת על דגמים חדשים של Galaxy Note?

על אף אסון ה-Note 7, שהכתים את קו הפאבלטים שלה לנצח, עושה רושם כי החברה לא תיפטר כל כך בקלות מאחד מקווי הסמארטפונים הפופולריים ביותר שלה

יורש העצר בדרך. Galaxy Note 7. מתוך חשבון הטוויטר של אוון בלאס

יש הטוענים כי סמסונג (Samsung) עשויה לנטוש את מותג Galaxy Note בעקבות אסון ה-Note 7, שהכתים את קו הפאבלטים שלה לנצח. מנגד, יש הטוענים כי החברה לא תיפטר כל כך בקלות מאחד מקווי הסמארטפונים הפופולריים ביותר שלה.

בגישה זו תומכות ידיעות שמתפרסמות חדשות לבקרים ברשת, על שמועות והדלפות למיניהן, ונראה מכל מקום, שהחברה בכל זאת עדיין שוקדת על דגמים חדשים של קו ה-Note שלה, ומתכננת להשיק מכשיר חדש במועד שתוכנן.

באתר Business Korea למשל, צוטט אחד ממנהלי החברה, שאמר כי "מאחר ששוק הפאבלטים, שפותח על ידי סמסונג, מראה צמיחה, החברה תשיק את סדרת ה-Note שוב בשנה הנוכחית".

העזרה כבר בדרך

המשמעות היא, שסמסונג תצטרך לספק הסבר לפרשת ה-Note 7 המתפוצץ לפני שתשקול בכלל להשיק לו יורש. לפי השמועות, החברה תעשה זאת מתישהו בין ה-10 בינואר ועד סוף החודש.

מועד ההשקה של ה-Note 8 צפוי במחצית השנייה של השנה, לאחר השקת דגמי ה-S החדשים, הצפויה באפריל. לפי הפרסומים, ה-Note 8 החדש יתהדר במסך 4K.

גורם המשתייך לחברה שעובדת עם סמסונג, אמר, כי "סמסונג תציג רזולוציה של 2K במכשירי ה-S, אבל תשתמש במסכי 4K ב-Note 8 כדי להמחיש תפקודים משופרים של מציאות רבודה. שמעתי שהמכשיר יתחבר עם מכשירי Gear VR לבישים".

עוד מדברות השמועות על כך שהמכשיר יתהדר גם בעוזרת קולית בשם Bixby. הידיעות על העוזרת הקולית מפורסמות כבר מזה זמן בהקשר של המכשיר הבא בסדרת ה-S של החברה, אבל כעת, נראה שה-Note 8 יקבל אותה גם כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים