וואווי רכשה את הקסטיר הישראלית ב-150 מיליון שקלים

הנרכשת מספקת פתרון תוכנה העונה על הצרכים המרכזיים בתחום אבטחת בסיסי נתונים ועמידה ברגולציה ● נראה כי בעקבות הרכישה, וואווי תקים בארץ מרכז פיתוח נוסף

שוקעת. וואווי

וואווי (Huawei) רכשה השבוע את הקסטיר (Hexatier) הישראלית, תמורת 150-200 מיליון שקל.

הנרכשת כונתה בעבר GreenSQL. היא נוסדה ב-2009 על ידי אמיר שדה, דיוויד ממן והדר אשל, ומונה כ-40 עובדים בתל אביב ובארצות הברית. נראה כי בעקבות הרכישה הענק הסיני יקים בארץ מרכז פיתוח שיטפל באבטחת בסיסי נתונים בענן. בראש החברה עומד דן דינר, אשר החליף בתפקיד את שדה. זה האחרון משמש כיו"ר החברה.

הנרכשת מספקת פתרונות אבטחת בסיסי נתונים. היא מציעה פתרון תוכנה העונה על הצרכים המרכזיים בתחום אבטחת בסיסי נתונים ועמידה ברגולציה. הפתרון שפיתחה החברה מבצע גילוי אוטומטי של המידע הרגיש בבסיסי הנתונים, מונע איום מסוג "הזרקת SQL", מנטר את פעילות בסיסי הנתונים (DAM) ועורך מיסוך ומסתיר את המידע מפני מי שבלתי מורשים לו.

להגן על נתונים רגישים מאיומים פנימיים וחיצוניים

הפתרון מספק ללקוחות הארגוניים אשר מעבירים את מערכות ה-IT שלהם לסביבת הענן – שכבה נוספת של אבטחה לבסיסי הנתונים בענן. הוא מאפשר לאכוף מדיניות אבטחה, להסוות מידע רגיש, לנטר ולבקר את הגישה לנתונים ולעמוד בדרישות הרגולציה. הפתרון מותקן לפני בסיס הנתונים והוא מסווה ומאבטח את האפליקציות ובסיסי הנתונים.

התוכנה אותה פיתחה הנרכשת, משלבת בין מערכות אבטחת מידע למערכות ניטור ופיקוח. היא מאפשרת למנהלים לדעת מה עושה כל משתמש בארגון, האם הוא מורשה, לאיזה מידע הוא נחשף והאם הייתה פריצה. הפתרון של החברה הישראלית בוחן כל פקודה הנשלחת לבסיס הנתונים בענן, בזמן אמת – ללא קשר למקור הבקשה. זאת, על מנת לאפשר לארגונים להגן על נתונים רגישים מאיומים פנימיים וחיצוניים.

הענק הסיני מונה יותר מ-170 אלף עובדים – מהם 76 אלף עובדי מחקר ופיתוח. בשנת 2015 מחזור המכירות שלו עמד על יותר מ-60 מיליארד דולר וכשישה מיליארד דולר רווח. לחברה מרכזי פיתוח רבים בסין ומחוצה לה, בין השאר בארצות הברית, בריטניה, קנדה, פקיסטן, צרפת, בלגיה וגרמניה. בארץ פועל זה כמה שנים מרכז מו"פ של החברה, באמצעות פעילותה של טוגה נטוורקס (Toga Networks). טוגה מונה כ-200 אנשי מו"פ בהוד השרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים