"על המנמ"ר להפוך את הטכנולוגיה המשבשת – למביאת ערך"

כך אמר אנגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA, אשר הגיע ארצה בשבוע שעבר, לרגל השלבים האחרונים במיזוג עם EMC ● לדבריו, "עלינו לזכות באמון הלקוחות, איננו לוקחים זאת 'על בטוח' - נהיה תחרותיים - אבל גם נשקיע בחדשנות"

אנגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

"המנמ"ר נדרש לבחון באיזו תעשייה הוא העובד, ולפיה לבחור את הטכנולוגיה המתאימה לו לטובת השלב הבא ב-IT. עליו לדאוג שהטכנולוגיה – שהיא משבשת במהותה, תביא לארגונו תועלת וערך. עליו לעשות את השינוי הדיגיטלי – שאם לא כן, מתחריו יעשו זאת ויותירו אותו מאחור", כך אמר אנגוס הגארטי, נשיא דל (Dell Technologies) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

הגארטי הגיע ארצה שבוע שעבר, לרגל השלבים האחרונים במיזוג בין דל ו-EMC. בראיון לאנשים ומחשבים אמר כי "המנמ"ר עובר בשנים האחרונות שינוי: מניהול הטכנולוגיה לכשעצמה, לניהול הטכנולוגיה ככזו המעצימה את הארגון, ומניבה לו תועלות עסקיות. השלב הבא הוא הכנסת הטכנולוגיה לליבת העסקים, במסגרת הפיכת הארגון לדיגיטלי".

המשבר הדיגיטלי בדרך

"ערכנו באחרונה מחקר בקרב 4,000 מנהלים, המעלה תמונה שהמשבר הדיגיטלי בדרך: כמעט מחציתם חוששים שסטארט-אפים המספקים מוצרים דיגיטליים מהווים איום על הארגון שלהם ויהפכו אותו ללא רלוונטי בעוד שלוש-חמש שנים", אמר. "תופעה זו דוחפת חברות חדשניות קדימה, אך מאיצה את דעיכתן של אחרות".

"חלק מהחברות כבר הושפעו מקצב השינוי המהיר – יותר ממחציתם ציינו שהם חשו שיבוש מהותי בתעשייה שלהם בשלוש השנים האחרונות כתוצאה מחדירת טכנולוגיות דיגיטליות, וכמעט מחציתם ציינו שאינם יודעים כיצד תראה התעשייה שלהם בעוד שלוש שנים".

המנמ"ר כיום, אמר הגארטי, "מתמקד בשלושה שדות: השינויים בפעילות העובדים בארגון, תשתיות ה-IT ואבטחת מידע. בשדה הראשון, על המנמ"ר לספק לעובדים גישה לשירותי IT וליישומים – מרחוק, להגדלת התפוקה שלהם".

אנגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA ושלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: פלי הנמר

אנגוס הגארטי, נשיא דל לאזור EMEA ושלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: פלי הנמר

"בתשתיות, עליו לדאוג לחידוש הדטה סנטר, טיפול בשרתים, באחסון והרישות – וגם לעבודה בעננים השונים. זאת, לצד בניית תשתיות הבנויות ממערכות המשולבות לעומק, Hyper-converged systems".

"באבטחה, עליו לשנות את ההגנה, כך שהיא תכסה את כל מרחב פעילות הארגון – מתחנות הקצה עד הענן, עם ניהול זהויות, הצפנה, הגנה בסייבר וגישה פרואקטיבית, חוצת מערכות – למניעת אירועים בטרם התרחשו".

"שהטכנולוגיה תסייע לעסקים"

"חיבור פתרונות דל ו-EMC מספק כיום את ההיצע המיטבי בשוק", אמר הגארטי. "בעקבות המיזוג היו מעט מאוד מקומות של חפיפה ולעומתם, הרבה מקומות של השלמה. כך אנו מציעים למנמ"ר חיבור של טכנולוגיות, ערימת IT עם כל השכבות, חומרה, תוכנה ושירותים – עם ערך מוסף. הוא יכול לבחור בחלקם, או פתרון כולל. בכל מקרה, המטרה היא שהטכנולוגיה תסייע לעסקים".

לשאלת אנשים ומחשבים לגבי המתחרים, אמר הגארטי כי "לצד הפתרונות שלנו, אנו פועלים בשיתוף פעולה עם שחקנים נוספים, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), רד-האט (Red Hat) ונוטניקס (Nutanix)".

"המתחרות העיקריות שלנו, HPE ויבמ (IBM) – לא עונות על צורכי הלקוחות. הפיצולים וההיפרדות שלהן מחלק מהנכסים, כולל רכיבי מפתח – לא מסייעים ללקוחות. קשה לצמוח כשאתה מצטמצם. לדוגמה, כמעט ואיננו רואים את יבמ במכרזי אחסון. אנו, לעומתם, הולכים באופן ברור אל יותר 'ביחד', יותר תוכנה, יותר 'מוגדר תוכנה', Software Defined X – עם חומרה, יכולות גידול ומודולריות".

לדבריו, "הוסף את העובדה שהפכנו לחברה פרטית, ויש לנו יכולת 'לנשום' באריכות – לא 'לסבול' כל שלושה חודשים מדו"ח רבעוני לבורסה. כך, נוכל להשקיע סכומים גבוהים במו"פ, 4.5 מיליארד דולר בשנה".

"מכיר את השוק הישראלי היטב"

"אני מכיר את השוק הישראלי היטב", אמר הגארטי. "הייתי פה פעמים רבות. לדל ישראל ול-EMC ישראל, בהובלה המשותפת של שלומי קוארטלר וליאור פוני– יש צמיחה שנתית דו-ספרתית באחוזים, והמגמה הזו תימשך".

"מודל המנכ"לים המשותפים אינו ייחודי לישראל, יש אותו גם בכמה מארצות אירופה. יש לשתי החברות בארץ יחד 1,500 עובדים, מאות רבות מהם אנשי פיתוח – המשרתים את כלל לקוחות החברה בעולם. אני מוביל חמש שנים את אזור EMEA, ואחראי ליותר מ-120 ארצות".

"ישראל, בראייתי היא אחת מ-15 הארצות החשובות באזור – מנקודת מבט עסקית, ואחת מחמש – מנקודת מבט של טביעת אצבע ביכולות ובפיתוח. נציע ללקוחות הישראליים עבודה במודל של 'קבל את הטכנולוגיה כעת, שלם אחר כך' – מודל הפועל בהצלחה כבר ב-14 מדינות בארצות הברית ואירופה".

"הלקוחות רואים את התועלות מהשילוב של החברות", סיכם הגארטי, "אך עלינו לזכות באמון שלהם – איננו לוקחים זאת 'על בטוח'. נהיה תחרותיים – אבל גם נשקיע בחדשנות".

"נסייע למנמ"רים לבנות את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, ושהם יתרכזו בהעמקת הדיאלוג עם דרג 'C' – ההנהלה, ויכניסו את ה-IT כמוטיב המוסיף לתחרותיות הארגון. כל מנכ"ל הבוחן את השקעתו בטרנספורמציה דיגיטלית חייב להבין את האיומים על התעשייה שלו, וכיצד טכנולוגיה יכולה לקחת את העסק שלו לשלב הבא – על מנת להישאר תחרותי".

השתתף בהכנת הידיעה פלי הנמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים