מיוזלופ: אפליקציה ישראלית לביקור חווייתי במוזיאון

מיוזלופ משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית ● האפליקציה זמינה לביקור בשלושה מוזיאונים - ישראל, תל אביב ובית התפוצות, ובמהלך 2017 צפויה להשתלב בכ-10 נוספים

מיוזלופ

הסטארט-אפ הישראלי, מיוזלופ (Museloop), בוגר חממת החדשנות MindCET מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), השיק אפליקציה חדשה שתהפוך את הביקור השגרתי במוזיאון לחוויה אינטראקטיבית.

האפליקציה מייצרת עבור המבקרים סיור משחקי עשיר בתוכן במוזיאון, והיא קיימת בעברית ובאנגלית וזמינה להורדה ולשימוש ללא עלות ב-Google Play וב-App store.

פעמים רבות בעת ביקור במוזיאון נדרש תיווך של המידע למשתתפים. מסיבה זו מציעים מוזיאונים רבים סיורים מודרכים, אך גם הם בקצב ובהתקדמות מוכתבים מראש ולא נגישים לכל המבקרים.

אפליקציית מיוזלופ משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית. התכנים משתנים בין התערוכות והתצוגות השונות ומפותחים בשיתוף פעולה עם המוזיאון המארח.

בשלב זה, האפליקציה זמינה לביקור בשלושה מוזיאונים (מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב ובית התפוצות), ובמהלך 2017 צפויה להשתלב בכ-10 מוזיאונים ברחבי הארץ.

מימין לשמאל: נתלי הלף, CMO מיוזלופ; דור זומר, CTO; וקרן ברלר, CEO החברה. צילום: אלעד גוטמן

מימין לשמאל: נתלי הלף, CMO מיוזלופ; דור זומר, CTO; וקרן ברלר, CEO החברה. צילום: אלעד גוטמן

לדברי קרן ברלר, מייסדת-שותפה ומנכ"לית מיוזלופ, "היופי בשימוש במשחקים הוא שהם כיפיים ואינטואיטיבים ולכן הופכים כל למידה שנעשית דרכם למשמעותית יותר".

"למידה באמצעות משחקים הופכת את תהליך הלמידה לחווייתי, מעניין, מסקרן ומאתגר. מיוזלופ משתמשת בכלים המשחקיים ובמכשירים הניידים על מנת לעודד התבוננות במוצגים הפיזיים במוזיאון. באמצעות החוויה הטובה שנוצרת, המבקרים שמים לב לפרטים ביצירה ומקבלים כלים להתבוננות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ברכוך מעוז

    אני אחד המשקיעים בכם (ברך פיפלביז). מזמן לא קיבלתי דיווח. אבקש לדעת מה קורה. תודה, ברןך

אירועים קרובים